19 September 2011

Cascos ponse gafu col trasladu de papeles asturianos del archivu de Salamanca a Catalunha

Acepto gustosu que podria tar enquivocau pero pareceria lo razonable que los documentos en Salamanca en Catalunya o en Villalpando permanecieren toos xuntos pero la verda ye que nun lo se, acepto gustosu correccion nesto de los que sepan de archivistica o del estudiu de la hestoria.

Lo que me abulta raro ye que pareza bien que los papeles asturianos permanezan en Salamanca pero que manque tanto que los mande a Catalunya, y que manque non por razones de l'estudiu de la hestoria si non pola asturianida de los mesmos.

El Cascos que dalgunos celebraben comu caballeru blancu, heraldu d'un viniente rexonalismu asturianu conservador quasipatrioticu, resulto nun ser asturianista si non salmantista ... o sedra que ye nacionalista espanhol ,,, y nunca tuvo intencion de ser otra cosa, lo cual nun fai falta dicilo ye lexitimo y ta nel so drechu de selo, pero diba ser , hay que lo dicir,, una cosa bien distinta de lo que dalgunos creyeron ver na etiqueta.

3 comments:

Carlos said...

Ye nidiu que nun sabes d'Archivística y qu'utilices el tema de los papelos de Salamanca pa criticar a Cascos, cosa que me paez lexítima, siempre que el sofitu argumental seya consistente.
Vas ver. Hai munchos Archivos que tan construyíos al rodiu d'un tema, nesti casu la Guerra Civil, o el casu más conocíu comu ye l'Archivu d'Indies onde se reunieron tolos documentos rellativos a les relaciones del imperiu col continente americanu. Eso, siendo puristes nun podría nomase "Archivu" sinon colleición facticia, peru buenu esi sedría otru tema. Nel casu del Archivu de la Guerra Civil persiguióse qu'el patrimoniu documental rellativu a la contienda toviera reuníu nún únicu centru por cuestiones estratéxiques, d'investigación, culturales, etc. Lo que ta faciendo Cataluña ye enforma un auténticu espoliu, consentíu pol gobiernu central cola única intención de conseguir el sofitu de los partíos nacionaliegos catalanes. Tu imaxínes que los asturianos pidamos tolos llibros góticos que nos robaron pa formar la biblioteca d'El Escorial, o toles pieces que tien el Muséu Arqueoloxícu nacional que salieron d'Asturies. Ónde díbemos a parar. En cualquier casu yo taría d'alcuerdu en devolve-yos los papelos a los catalanes si ellos ficieren lo mesmu col Archivu del Reinu d'Aragón. Bones tardes.

Anonymous said...

Yo nun sé como se ta faciendo agora esi treslláu de papeles de Salamanca a Cataluña, pero nun principiu lo que se devolvía yeren papeles y archivos de particulares radicaos en Cataluña y entidaes xurídiques que güei entagora esisten -Xeneralidá- o partios políticos -casu d'Esquierda Republicana-. Recordái a Carlos que nun hai nengún a quien devolvéi el Archivu de la Corona d'Aragón, ya que Cataluña yera o ye el "principat de los reinos" d'esa mesma corona.

ayalgueru said...

Carlos que nun se d'Archivistica soy yo el primeru que lo reconoci nel OP , de toes maneres igual nun me exlique bien pero pareceria qur tamos d'acuerdu ya dixe que a priori parecia de sentiu comun ye que los papelos permanecieren xuntos nun mesmi sitiu. Bones tardes.

Locations of visitors to this page