20 October 2011

Yo na trinchera ,,, colos mios, la boina calada y les madrenhes puestes ,,,

Naide (y yo menos) va poder meyorar lo elegante y magnificamente expuesto por Xandru Fernandez sobre esti tema ... http://xandrufernandez.wordpress.com/tag/niemeyer/ pero comu asturianu siento la obligacion civica de llantame enriba del mi beligerant sopabox y dar los mis two cents n'esti tema.

Entiendo que el tema ye que el gobiernu d'Asturies nun quier que el centru Niemeyer nun cueste perres al tesoru publicu, parezme razonable tando l'estau espanhol al borde de la suspension de pagos, otros dicen que el gobiernu de Cascos ta cebandose col Niemeyer por ser un proyectu cultural-ploglesista, tienen razon los dos, el centru Niemeyer (y la islla de la subvencion) ye un trunhu y nun deberia costanos perres, personalmente yo metia un polvorin dientru y volavalo, pero tamien SI que ye verda que la maniobra ta politicamente motivada (toros si selmana negra non) , quieren facer un exemplu d'ello ye verda, then again, los fechos son mas elocuentes que les pallabres y si los fechos son correctos aunque les intenciones seyan gafes, debemos celebralos.

Otru tema ye que la administracion asturiana seya cuando menos decepcionante, pero esto ye otru tema.

N'otru orde de coses les reacciones son bien interesantes y parez que na opinion de la l'aristocracia cultural esto ye un ataque frontal a la modernida que ellos y los nuesos amos pretenden representar acusen al gobiernu de FAC de llevanos de les oreyes a una sieniestra caverna nacionalista y que la cultura son ellos , l'etat c'es moi, y tal y cual. Debo dicir que estes persones tan siendo economiques cola verda, digo mas ,,, tan insultando gratuitamente a persones fisiques y reales que lleven madrenhes y toquen la gaita , esto si que ye casposo y nacionalista, miento ... nun ye nacionalista, ye xenofobo, antiasturiano ... a la manera de los Kapos xudios que guardaben el orde nos campos de concentracion, los sumos sacerdotes de la "modernida" asturiana , declaren a Asturies incompatible cola modernida y gratuitamente glayen escontralos aldeanos, ataquen a los homes y muyeres que se llevantes tolos dies pa trabayar toles hores del mundu nel durisimu campu asturianu que creen riqueza y paguen impuestos, nuna pallabra a les persones que-yos dan de comer.

Sabeis que gafapastes del nacional progresismu arecista ? nun me dais pena, podeis glayar insultar y lo que vos faiga del pijo , finalmente xusticia poetica, soys los malos y perdisteis, cago pa vosotros y pa tolo que representais, agora enverde perder el vuesu tiempu recomiendo busqueis rapido una ocupacion productiva porque si non mas pronto que tarde vais pasar mas fame que la ngngng que vos pario.

3 comments:

Anonymous said...

Ye perprestosa la terminoloxía qu´emplegues: "gafapastes", je, je. Yá se me pegó. Ye la cuenta pa describir al socialprogresista. De xuro que nunca nun conocí a un "progre" de la clas trabayadora.
Agora, que busquen trabayu, qu´estudien oposiciones, que se ganen la vida, como tuvimos que faer los demás. Cuántu cultureta alimentáu por Arecismu, cuánta teta y cuántu "xestor cultural" mamando d´ella. Toi d´alcuerdu contigo. Pena, perpoca pena por ellos. Agora tenemos un gobiernu, meyor o peor, pero non una axencia de colocación inmensa en forma de Duernu. CXB

Lluis de Turiellos said...

Dicen qu'en casa del probe dura poco l'allegría.Yá nació'l tripartitu del duernu: PSOE-PP-IU. Paecíame que tardaben, pero igual foi poles vacaciones veraniegues. L'oxetivu afitar y blindar el réximen clientelar y los chiringos. Toos a seguir tirando del tetu, naide pa casa o a buscase la vida como los demás. Al final, no que a la Xunta Xeneral se refier yá ye público y notorio que tenemos un clarísimu bipartidismu: el Tripartitu del Duernu y el FAC. Dempués del 20N a ver qué pasa...

ayalgueru said...

Carlos lo mas surreal ye que se presenten comu representantes d'una vanguardia y una no-se-que y son lo peor, pura reaccion, pura caverna, puru bunker ...

Xanu bien dicho ... el tripartitu del duernu, unu y trinu tres sabores del mesmu pote fediondu ,,, sabor prexubilacion y los demas que yos den pel culon, sabor marcelino pan y vino y sabor Fidel Castro ya pa los mas decididamente famientos de castigu.

Locations of visitors to this page