11 May 2012

La mayor estafa politica de la hestoria d'Asturies a opuntu de consumase

Una vegada mas asturies ye peon nun trableru d'un xuegu de parchis ( llamalo axedrez abultame demasiao "intelestua" pa los particupantes en question) que se xuega notra parte, periferica, cuantaya nun siendo centru de si mesma.

Los socialistes y los comunistes crearen mientres los sos ultimos 12 años de mandatu, mas otros 16 años anteriores (un total de 28 años de los postreros 32 años nel poder), un auténticu ensame d'empreses y fundaciones nes qu'asitiaren a tolos sos militantes y amigos y estos formaben una  alministración paralela ayena, o casi, a cualquier control.

UPyD presentose comu esi partiu nuevu y frescu que refuga la partitocracia y que llimpiar el "sistema" y tal y cual que ye lo que va  fae a primera oportunida ?

Facilitar la supervivencia del rexime clientelista de la izquierda asturiana ? Pa eso los votaron los sos electores .. de verda, yo supongo que lo ultimo que podrien querer tolos que votaron a UPyD ye la continuacion del rexime social-comunista asturianu (30 anhos ya) , pero ye lo que hay ... UPyD ye un partiu plogle espanolista , a quien va dar el gobiernu ? los sos electores (mayormente funcionarios faches ) van sentise decepcionaos.

Esto ye lo unica cosa bona (minima) d'una situacion desastrosa y destructiva pal pais que vistos los colores de UPyD y la facilida que tienen pa encamase politicamente colo peor de lo peor seya el principiu del fin del partiu personalista de la lider populista Rosa Diez.




http://www.rtpa.es/asturias:PSOE-e-IU-piden-%22dialogo%22-a-UPyD-que-se-muestra-flexible_111336737272.html

2 comments:

Anonymous said...

Tienes razon. Pero nun se trata de dar el poder a la izquierda progre sinon de francer tou intentu asturianu de centrar la politica n'Asturies, devolviendo competencies y control politicu a Madrid. Daque polo que risque Prendes, pero muncho mas y peor la politica ultra espanholista de La Nueva Espanha faciendo-y el caldu gordu al PP mas centralista y gafu.

ayalgueru said...

Menciones un puntu importante, ye verda. Vamos perder 4 anhos mas no que ya ye una situacion desastrosa ( a tolos niveles nun solo economicu ) y que va dir a peor.

Veremos que faiga FORO na oposicion , comu vayan evolucionando bes sos posicines politiques y si se consoliden comu estructura politica permanente o acaben (ironies) comu la URAS de Sergio Marques (QUEPD).

Locations of visitors to this page