14 April 2007

Ovidio una de cal u una da'arena ...

A quien debemos votar los liberales n'asturies ?

Ovidio nun fai lo suficiente por enfrentase al pensamientu unicu izquierdista y peor tovia n'ocasiones sumase a la kermesse prometiendo mas gastu publicu , la so inaccion contribuye a perpeturar esti triste estau de coses.

http://www.lne.es/secciones/noticia.jsp?pNumEjemplar=1606&pIdSeccion=42&pIdNoticia=511057&rand=1176549441896

Segun "la nueva" Ovidio diz , agora bien l'arena que quier el PP montar un ,,,

«Plan retorno» y que consiste en incentivar a las empresas de la región para recuperar a los jóvenes asturianos que se hayan visto obligados a buscar trabajo fuera del Principado.

Nun ye mas especifica la nueva solo puedo temome lo peor ( que sean medies pagaes con perres publiques ) , aparte de que ye atentatorio contra la igualda , una "discriminacion positiva" de los asturianos emigraos ( yo mesmu ) supon una "discriminacion negativa" de los que tovia tan n'asturies. N'otres pallabres si n'igualda de condiciones ( mesma educacion etc ) vamos dos candidatos unu emigrau en madrid otru residente n'asturies , daran-ylo al que tea emigrau en madrid ( pa recibir la derrama estatal correspondiente ) y el residente n'asturies queda nel paru , y esto pagao coles perres de los impuestro de toos.

Onde ta la xusticia n'esto ? que lo faigan los progres veolo normal , que lo proponga el PP parezme como menos decepcionante. Ye demagoxa izquierdista pura y dura.

otra comentanos "la nueva " quieren los peperos asturianos "Asturias necesita «crear más empresas, dar un impulso a lo privado y sanear el sector público» bien tengo que tar d'acuerdo pero depues

Comprometió más ayudas al I+D+i hasta situar el actual 0,7 por ciento del PIB en el 1,5 y lo incardinó con la creación de una red de centros tecnológicos y un «esfuerzo inversor en educación, tanto universitaria como media y Formación Profesional». En el ámbito educativo también prometió enseñanza bilingüe desde los 3 años. Y defendió medidas para apoyar a la familia, con incentivos fiscales, ayudas al nacimiento de hijos y gratuidad en la enseñanza, transporte y comedores escolares incluidos

o seya que la manera da dar un impulsu a lo privao ye gastar mas perrres publiques n'I+D , ye bien sabio que el gastu menos productivu n'I+D ye el publicu. El camin al conocimientu nu pasa por aumentar el numeru de funcionarios-cientificos Ovidio.

Y sobre la educacion, mas gastu publicu , si pero nun veo como eso vaya aumentar la calida de l'ensenanza ? Tampoco se fala de dayos mas opciones a los padres sobre comu educar a los sos fios. El cheque escolar y la competencia entre escueles Ovidio ? a que nun sabes lo que ye ? Pues el PP de catalunya si que incluye el cheque escolar nel so programa electoral.

De l'asturianu nin falamos que nun ye competitivu. Y de los derechos de los asturiano falantes tampoco porque nun existimos como les llendes urbanes d'areces. Sientome inexistente por cuenta doble.

La de cal ... prometenos Ovidio " una importante reforma fiscal que apoye a los autónomos y pequeñas empresas, que actúe sobre el tramo autonómico del IRPF y que reduzca presión fiscal. «En mi primera media hora de presidente eliminaré el impuesto de sucesiones y donaciones y el de hidrocarburos», "

Esto ya me gusta mas , pero bueno ver veremos hasta onde llegarien estos recortes fiscales. y ye que pa tener una ecomomia prospera ye pre-requisitu tener una economia lo mas llibre posible comu indiquen los datos time and again.

Toy viendo que si gana el PP va ser solo por demeritos del oponente , nun acabo de ver que el PP asturianu d'Ovidio vaya a llevar a la nuestra asturies a la prosperida.

En conclision mas que un "plan retorno" de los nuesos emigrates .. veo un plan renove del PP asturianu depues de Mayu ,,,


Ye lo que hay ,,

No comments:

Locations of visitors to this page