04 July 2007

L'ayalgueru va a xixon esti fin de selmana !

L'ayalgueru va a xixon esti fin de selmana !

Voy voy ,,, esti vienres 6 xunetu y vuelvo el 9 esti llunes de la selmana que entra, ye la mi primer visita nel 2007 ! normalmente voy 5 o 6 veces al anhu a xixon pero esta vegada circumnstancies y el nun poder viaxar la mi moza (esperemos poder arreglar estos nos 3 proximos meses) tampoco quiero pasame y dir yo solu de vacaciones y dexala en casa parez un poco feo pero ya tamos en xunetu y nun tengo visto familia , bebio sidra etc ,,, un fin selmana tampoco ye tantu tiempu nun soy tan malu.

Pues eso plan .... el vienres , llegar a les 4pm si nun hay retrasos, ver a mi madre y pasar unes hores en casa y depues salir dir a casa d'un meyor amigu que ye un bohemiu , cenar en casa d'esti que el mi colega sabe cocinar que mete mieu, o en sidreria cercana, seguramente si cenamos fuera nun pueden faltar les parroches ( muerro por elles ) ,la tabla de quesos asturianos y por supuesto la sidra ( si ye bona la del sitiu en cuestion ) , de segundu chipironinos y lo que tengan rico nel sitiu y de terceru chupito de orujo blanco ,cafe .... y depues aire ... a cimavilla previes visites al "rincon del bierzo" , "el monje" ( quizas vista al triskel nel camin tamien ? ) bares favoritos de la plaza del marques y pa arriba al barriu marineru.

El sabadu mas organizau voy ver a otru al menos , otru meyor amigu mas burgueson , primero repetir ruta rincon del bierzo , monje etc ... depues , cena en "el clasico" , "el candil" o "el cartero" ( si ye "el cartero" inviertese l'orde , cena primero , barriu del carmen depues ) esto ta por decidir , ibericos pa entamar y pastel de tinhosu , seya onde seya , un blancu de rueda col pescao ( que pescao por decidir , dependiendo del restaurante ) , y pa postre cafe , un calvados ( si lu hay ) y si non un cognac en condiciones y un cohiba. Depues aire ,, a cimavilla ,,, mas de lo mesmo ,,,

Esi ye el plan en principiu ,,,

1 comment:

Anonymous said...

Por fin un asturianu que vuelve,,,
YĆ” yera Hora... si nun volvieres pa marchar,,, yera meyor,,,
Que teas bona estancia n'Asturies

Locations of visitors to this page