27 July 2007

Los trabayos y los dies ,,,

de vuelta a casa ,,,

Tuvi tola selmana en amsterdam vuelvo a holanda el domingu pero el fin de selmana pasolu en casa. Toy mas que fartu del mi trabayu de los aguarones que trabayen conmigo ( esto ye lo peor ) y de viaxar , toy muy fartu del mio trabayu toy intentando buscar otru polo civil y polo penal ... ya veremos lo que se puede facer al respectu.

A los holandeses gusta-yos la bicicleta muncho , el taxista que nos lleva de l'hotel a la oficina diznos del so plan de salir cola bici el fin de selmana , el que me lleva a l'aeropuertu tamien esti ultimu ye bastante mozu y tien pinta de morin, tien un bigotin que nes nuestres coordinaes culturales indicaria que ye A) Homosexual de mediana eda , perversu que fuma mentolaos o B)Un facista de los del boligrafu pistola , esi tipu de bigote ,,, nun creo que seya ninguna de les dos coses , comentame que va trabayar hasta tarde tien encargu de llevar a una clienta una "pupila" a facer los sos trabayos d'un sitiu a otru depues va tomar una copa con ella , ya que se confiesa animome a entruga-y si les folla ... dizme que non , que un dia fizolo y que depues la moza en concreto nun queria paga-y ya mas por llevala en coche , intolerable ,, diz que nun lo fai mas ... ta claro , por encima de les coses de la cosina esti ye un profesional.

pasaronme muches coses pela cabeza volviendo de l'aeropuertu , hay un fish & chips cerca de mi casa nunca lu viera abiertu , llamase la posada del pexe , una ironia terrible como si el pexe pasara les sos vacaciones nesti establecimientu cuando lo que-y pasa ye notablemente distinto. Si dexa de llover igual voy depues a pillar un take away aunque toy matau

No comments:

Locations of visitors to this page