01 August 2007

Amsterdam .. volviendo pa casa ya ...



amsterdam ta muy bien ,,, a mi prestame abondo y eso que yo nun soy usuariu de les sos atracciones mas evidentes eg- les putes y les drogues.

Esta vez nun tome semeyes dexe la camara en casa ,,, de toes formes poco pude haber fotografiao por razon de que vamos pela mananina a la ofi y solo salimos a les 6 y ya ye casi de nueche , un paseu cenina y pa la cama. Pa que veais lo formal que soy.

Tengo tao n'amsterdam un monton de veces por razon de familia , la razon ya nun existe entos tenia 2 anhos ensin venir. Siempre me dio ka impresion de ser un sitiu agradable. Ta llenu de chigrucos con munchu encantu ( vease semeya ) .
Vense grupinos de xente que van tomar una cervecina depues de trabayar , la manera de beber ye mucho mas civilizada que n'inglaterra ( al menos nestos sitios entre selmana ). Vese muy agradable y un buen estilu de vida , cais segures , restaurantes guapos , ... etc.


La verda que coles ganes de venir a vivir una temporadina .. tien un sector de finances potente y ta muy muy internacionalizao colo que ye muy posible atopar trabayos en condiciones ensin falar l'idioma del pais , col ingles arregleste. De momentu nun va ser posible pero en dos anhos o asina voy reconsiderar muy seriamente la mio residencia too va ser posible nesi momentu ,,, bono too menos volver a asturies porque colo que tenemos ...

2 comments:

Stewie Griffin said...

Yo estuve en Amsterdam el verano pasado. Fuimos desde Bournemouth que estabamos pasando alli un mes con una de esas becas de fondos mineros que sirven para pagarles vacaciones a la gente.

A mi, para que nos vamos a engañar, si que me atraen lqas atracciones prohibidas en otras partes y que ofrece la ciudad.

Tengo muchas ganas de volver porque un fin de semana me supo a muy poco.

"too menos volver a asturies porque colo que tenemos"

XDD ¡Que razón tienes Ayalgueru!

saludos y feliz verano, yo me piro hoy para arriondas y mañana a ribadesella (para algo bueno del verano asturiano hay que aprovechar)

ayalgueru said...

a mi agora tocame ser formal ... ye lo que hay. Pero amsterdam mola y quede coles ganes de salir a tomar unos cacharrinos porque eso si me lo permito ,,,

Muy bien lo de ribesella hom ,, vas a lo de les piragues ,,, ? habia un rapaz italianu nuestra oficina en amsterdam que me comento que diba a asturies a lo de les piragues ...

Yo hay dos coses que nun tuvi nunca el Xiringuelu y les piragues ,,, al xiringuelu paso porque se que si voy igual muerro .. lo de les piragues ye mas factible ,, veremos pal anhu que vien comu se presenta el tema ,,

Locations of visitors to this page