10 August 2007

Otra socialistada !

http://www.elpais.com/articulo/internet/Asturias/tendra/acceso/Internet/Megas/septiembre/elpeputec/20070810elpepunet_2/Tes

Mira que nun quiero pero obliguenme ... ay ! de verda daquien piensa que les razones del atrasu economicu d'asturies tienen que ver cola velocida del internet que ye agora si ye la mas top de toles espanes vamos superar a territorios comu Madrid , Valencia o les Baleares ? Ye eso ?

Por nun mencionar la obvia obscenida de gastar parte de les perres recaudaes de los impuestos de la limpiadora ( 550 euros al mes de sueldu ) pa poder permitir que baxemos pelis porno mas rapido. Hooray! Viva el progresu progresista !

Que va ser lo siguiente robots ? Mandamos areces a la lluna ?

Tema de debate sobre economia pa los bientencionaos que nos gobiernen :

De que subvencion , dadiva , derrama gubernamental salieron google , microsoft , Siebel , Oracle , infosys , SAP , Apple etc ?

Sloganes de la selamana ( repetez apres moi ) :

El gobiernu gasta les perres comu un puteru borrachu ( la cita orixinal de J.Mccain ,,, ye el gobiernu gasta "like a drunken sailor")

Les administraciones publiques saben tanto de la meyor manera de favorecer la prosperida tanto comu lo que sabe l'ayalgueru del misteriu de la santisima trinida.

El camin al infiernu ta pavimentau con bones intenciones ... les bones intenciones son comu los culos tou'l mundu les tien exemplos- Pol-pot , Franco , Negrin , Hitler , Musolinni , Ayatola ( no me toques la pirola ) Jomeini , Fidel castro ,Osama B-L, Mao tse tung , l'Iman de Fuengirola que explicaba nos sos sermones como golpiar a la muyer ensin dexar marques y tantos otros dictadorinos en menor escala .

1 comment:

Stewie Griffin said...

¿Algun progre va a denunciar el pelotazo que dio la empresa esta gracias al gobierno?

¿Va usar Areces su núeva "Red Asturcón" para dar contratos a quien le caiga en gracia como hace con los medios de comunicación? Amigos socialdemocratas lo que estais creando es un capitalismo de amigos en el que quien se arrima al poder medra y quien no nunca puede llegar a la cima. Hay que exigir que se dejen de crear con nuestro dinero medidas como estas que emascaradas con un cierto populismo solo nos traen un control efectivo a la entrada en determinados sectores de la economía, es fundamental que se permita la libertad de entrada a estos sectores, sin dar tampoco trato de preferencia a unos (dandoles una red pública para ellos) sobre quien venga detras. A la larga estas medidas son contrarias a los intereses del consumidor.

Muy bueno lo de la señora de la limpieza

saludos

Locations of visitors to this page