16 August 2007

Y n'asturies sigue l'acosu ,,,

metanes sigue la nuechi de los cristales rotos antibable ...
http://www.asturies.com/noticia.php?cod=28206

Tal cual , esta izquierda lliberticida que nos manda sigue los pasos del la union sovietica de stalin que borraba a trotsky de les semeyes oficiales depues del so defenestramientu , lo que ye indeseable a los gueyos del gobiernu nun existe , nun debe tener nenguna presencia publica , meyor tovia nunca existio .

Ya lo dixo hay unes selmanes Javier Fernandez, el proyectu de la FSA ye una asturies monollingue en castellan.

Recuerdenme nel so celu inquisidor contra la llingua sucia , indeseable , antipatriotica , a les sucesives administraciones catalanes nesti casu cola perfida y colonizadora llingua espanola.

Son , les dos , la de la FSA y la de los socialnacionalistes catalanes , politiques basaes nel odiu y el despreciu a les llibertaes personales y les opciones de los ciudadanos. Hay una llingua mala y el gobiernu dedicase a perseguila.

Sientome un utopicu por suanhar colo que debia ser lo mas normal del mundu nel ambitu occidental , con una asturies de ciudadanos llibres onde se respeten les llibertaes y nun se persigan al nuestru probe bable ( que ye perseguir a los que lu queremos usar) .

Va ser que si porque fai un par de meses la mayoria social asturiana valido esti llamentable estau de coses nes urnes y porque la facistada de dir buscando cartelos , senales ya indicadores n'asturianu pa removelos provoca una reaccion cercana a 0 na socieda asturiana.


Al final , lo de siempre quedanos la memoria ,,, va ser lo unico que nun nos puedan quitar.

5 comments:

Stewie Griffin said...

Triste es este país en el que, en lugar de permitir el orden espontaneo y la libre evolución de las distintas lenguas, se institucionalizan, se imponen por medio de constituciones, estatutos y adoctrinamiento estatal desde guajes, para usarlas como un arma política que legitime el reparto del botín y el control social...

saludos

Anonymous said...

Tien gracia lo de Kristallnacht a l'asturiana. Si fora por Areces, tabamos la xente que brega pol asturianu ya'l gal.legu n'Asturias toos nuna especie de 'reeducation center': l'asturianu ia malu, l'asturianu nun esiste, l'asturianu ia feu ya dialeutu del castel.lan, l'asturianu ia pa contar chistes numai. Menos mal que Areces nun tien el xeitu que tien Putin pa desfacese de la oposicion. Sinon, el tou blog xa taba na blogosfeiria de Marte. Menos mal que la FSA son 30 mindundis faciendo politiquina en plan escaletrix: infrastructura, good! Asturian culture, bad! Let's hear it for Social Democracy!

Sicasi, cuido que lo que tan faciendo nos edificios de l'alministracion ia outra chuleria. Nun hai mas. Porque si los politiquinos fain politiquina, esborriar cartelos ia la tipica chuleria de xente de la bayura de Javier Fernandez, Fernando Lastra (sabes que foi un 'petty criminal' en Cangas del Narcea enantes de 'titulase' como pedagogo; I need an explainer for his political career), ya'l veteranu cara-formigon Vicente Alvarez Areces.

Nun hai mas que chuleria diento d'esi Politburo d'apparatchiks que mos tocou. Tienen l.lerza del surdimientu de l'asturianu pente la xente mozo.

Nun sei si los asturianos 'validaron' esti gobiernu monoceya que tenemos. Muitos (38%; 380,000 votantes) nin votaron, ya you conozo a muitos que piensan como you, pero esi dia nun votaron, xente de unos 30 anos.

I think we need a transition from Franco in Asturies. Maybe we should start one with a little more activism...

ayalgueru said...

si que lo tenia sentio un macarra de los de la navaya de cangas del narcea ,,,

lo que mas me sorprende en cierta manera nun ye que seyan malos , enemigos de la lliberta , sectarios no politico y cutres no estetico (y sonlo a calderaes )lo mas triste ye que son triste y enormemente mediocres ( y ridiculos ).

Tienen el poder y tienen les perres pero hay que seguir resistiendo.

Stewie Griffin said...

El problema es que aqui se pasa de un abuso a otro abuso en sentido contrario, del franquismo españolista pasamos en menos de lo que canta un gallo al rovirechismo, al puyolismo o al Fragismo gallego. Mi lengua es el español, pero no me gusta que se imponga ninguna lengua desde el poder, sea el asturiano, el español, el ingles (como se hace ya en la escuelina) ni el arameo...

A ver si despertamos este jaleo que han inventado los políticos de las lenguas solo es otra excusa pa aligerarnos la cartera.

Teniendo esto claro me preocupa que la gente moza de Asturias sea capaz de manifestarse para exigir poder hacer la declaración de la renta en asturiano y no se manifieste por otros abusos..

saludos ayalgueru

Stewie Griffin said...

abusos como la misma declaración...

Locations of visitors to this page