23 January 2008

En Xineru a dieta ,,,

Depues de l'excesu la penitencia ,,,

Ye lo que hay nesti mes de Xineru que vamos facer ,,,

Almuerzu - Porridge ( nun se comu lo traducir , en castellan ye daque comu "gachas de cereales" ). Ye una cosa que a primeres parez un poco asqueroso pero acaba gustando bastante yo debo reconocer que perversamente tengo-y garrao el gustu. Ye sano y llena porque son carbohidratos de combustion lenta .. y cuando llega la hora de xintar nunca tengo fame.



Xinta- Sopina y un bollin ( pequenhu )


Eso de pillar una caxa de birres (18 o 24) pa pasar el fin de selmana en casa bien contentu ... de momento ta en suspensu !

Bolsa de zanahories y manzanes por si tengo un snack attack enantes de cenar ... y arreglau ...

A ver que tal va el tema , lo cierto ye que llevo dos selmanes y nun se si tengo perdio daque de pesu o non , igual un poquinhin me da la impresion ( nun tengo bascula ) , lo que si ye seguro ye que me atopo meyor y mas frescu. Lo siguiente ye facer exerciciu pero eso va esperar a que me pille una bici estatica y eso va tardar un mes o asina ,,,

6 comments:

Anonymous said...

Nun toi mui seguru pero pa min que les "gachas de cereales" nun son más que les papes que tanto-y prestaben a mio güela, claro qu'equí son de maiz...

Anonymous said...

1 mes vei tardate mercar la bici estatica, pero pon outros 2 meses pa montala, que tu pa esas cousas ties pouco xeitu!

Hala, que te preste l'emblau esi (porridge) ya que malos demonios te peneiren si t'atoupamos bebiendo cerveza na cocina pula nueite...

ayalgueru said...

Dangerous Piper - Si , ye tipo farrapes pero claro nun son de maiz ,,, esto va con avena ,,,

Paul amigu , soy burru col DIY :) cierto pero ya deprendi la mi ensenhanza ! la bici voy mercala de segunda mano asi nun tengo que montala :-P !

Por cierto los muebles del IKEA extra que tuve que mercar va montamelos un amigu de xixon lo suficientemente atentu y ociosu comu pa venir ,,, quien tien un amigu tien una ayalga !

Fartones said...

Tamien pues dicir que son fariñes, a la mio güela prestaben-y un monton.

Chela said...

Aunque seyan de maíz, les fariñes paecense bastante al porridge. Yo desayunabalu abondo n'Escocia pa poder trabayar en forma y que nun me entrare la páxara....ah! pero nunca me se ocurrió nun dexar la cerveza, eso ni llocu jejejeje

ayalgueru said...

ufff ... yo pa eso cuando vivia en cardiff ( oh tempora ! ) ... la oficina taba nun pisu 10 y xubir n'ascensor la manana depues d'una nueche nes cervezes yera comu la montanha rusa ... lo unico que podia llevame a trabayar yera beber doctor peper ,,, una bendicion enllatada ...

http://bestuff.com/images/images_of_stuff/210x600/dr-pepper_1150823376-15557.jpg

Locations of visitors to this page