15 January 2008

Fabes V Noodle ,,,

La mi moza cocina bien y gusta-y , claro , la comida tailandesa, a mi tamien , yo cocino pero de lo mio , eso a ella gusta-y pero gusta-y menos el resultau combinau de les dos circumstancies ye que ella cocina mas que yo en casa ,,, lo que nun vamos tener son dos menus ...

Nun ye cosa machista ! yo de solterin siempre me arregle muy bien pa alimentame ,,, y prestame cocinar coime ,,,

El casu ye que los fines de selmana ella cocina el so platu mas favoritu del mundu mundial , unos fideos con una salsa coloradina. La salsa colorada ye el resultau de meter en la batidora un pescao previamente cocinao ( un pexe de carnes blanques medianu tirando pa grande que mercamos na tienda china o thai nun se lo que se llamara , ) , unes verdures , nam pla ( thai fish sauce ) y unes especies , un curry paste cuyo nome desconozo ... el resultau sirvese con unos fideos especiales y un numeru de vexetales crudos ... a mi esta receta particular nun me gusta demasiao y nun lo como pero ella tomalo pa desayunar , comer y cenar solo eso durante dos o tres dies hasta que se acaba la maravilla ,,,

Yo dixe ,, va esti fin de selmana voy facer lo mesmo desayunar , comer y cenar lo mesmo en plan caprichu total ,,, a mi gustenme munchsimo les fabes pintes , traxe un par de kilos d'elles y de compangu d'asturies. Esti sabadu entamamos la competicion ella fai el noodle y yo entamo a cocinar les fabes pintes ( 1 kilo ) , nun tengo les tradicionales fueyines de lloreu ( escaecilo ) que vamos facer pero a les 11 am o asina les faben tan llistes. Oh que maravilla , claramente heterodoxo y nada tradicional pero tomo fabes a les 11am , ta mal que lo diga salieronme bien ,,, con chorizin , patatina y huevin cociu ,, ummm ! , a la hora de comer comu a les dos otra vez ella con la segunda racion de noodle y yo les fabes pintes , terminoles y ya toy fartucu ,,, pero fartucu de verda ...estragau , van salime poles oreyes , hasta eche un pigazu comu los vieyos enfrente la tele ,,, despiertome casi a la hora de cenar y ante la perpectiva de meteme el tercer platu fabes pintes del dia admito la derrota y meto el restu del kilo fabes nel conxelador ... ya me daran placer notres ocasiones futures ,,,

No comments:

Locations of visitors to this page