12 December 2008

el che guevara asturianu ...


Asturies ye la de dios , un alcaldon de Conceyu ye Barak Obama , agora un cura de la cuenca ye el che guevara ,,,

Al paecer , segun informa la nueva espana , hubo un cura de Les Roces ( SMRA) que colo pa nicaragua , metiose a guerrilleru y participo nel llevantamientu armau sandinista contra la dinastia criminal de los Somoza.

Paez ser que la RTPA va facer un documental y publicar un llibru alrodiu de la figura d'esti paisano.

La nueva castanha ta encantada y nunca en nengun momentu se questionen les actividaes del cura al que se describe en terminos positivos "su lucha por defender los derechos de los más desfavorecidos, ya fuera desde el púlpito o desde la trinchera, resultó fructífera y dejó una profunda huella entre todos aquellos que le conocieron" ,

"La figura de Gaspar García Laviana es recordada a través de un libro y un documental elaborado por RTPA con testimonios de familiares, amigos y líderes sandinistas" , a les victimes de la dictadura sandinista o de la guerra civil nicaranguense polo visto prefirieron nun-yos preguntar.

Yo entiendo que son interesantes , entretenies y dramatiques les peripecies d'un asturianu metiu a guerrileru en centroamerica , eso si , que se presenta a esta persona , ensin matices , comu un santu varon ye , como minimo, muy cuestionable. Y que a la nueva nun se-yos ocurra nin tan siquiera cuestionalo ye una desgracia paezme , desafortunadamente , normal , porque la prensa del rexime siempre aplaude la ultima ocurrencia del que manda , pa eso tan.

Debo reconocer comozo en detalle la hestoria personal de Gaspar Garcia Laviana , puede ser que tuviera fantastiques intenciones , queria ayudar a los probes y tal y cual , pero a mi les intenciones nun me valen , dizse n'inglaterra que el camin al infiernu ta pavimentau de bones intenciones. Bones intenciones tamien tenien tamien los talibanes cuando lapidaben a les adulteres. Les bones intenciones son comu el valor de los soldados espanholes , " se le supone" yo por eso prefiero xulgar en base a los fechos y estos son que el cura de la cuenca supongo mato y n'ultima instancia morrio pa sustituir una dictadura por otra peor al frente de la cual se puso el pederasta Daniel Ortega. Estos son los fechos , feos, desgraciaos y llibres de tou romanticismu o averturerismu tropical , ye muy triste.

Celebrariamos de la mesma manera a un asturianu que tuviera participao nes tortures de la dictadura Arxentina o otru que emigrau en sudafrica y transmutau en supremacista blancu tuvuiera participao nos crimenes del rexime del apartheid ... diben ser hestories seguramente interasantes pero muy poco edificantes y pa nada merecedores del reconocimientu publicu.

Pero bono , nun son estes consideraciones que vaigan detener a los intrepidos funcionarios de la RTPA na so aventura tropical , y ye que el turismu revolucionariu tien una gran tradicion , al final del dia nos paises destrozaos pol comunismu follase y comese bien y barato y si se viaxa coles perres del contribuyente meyor tovia.


Eso si nuna notina final al PP debe de presta-y tamien lo del herue guerrilleru porque nun consta que protestaren , sedra que el PP d’Asturies ta demasiao ocupau furando a ver si meten a Ovidio I el vagu nun puestin curiosu pa la llista pepera al parlamentu europeu ? ellos si que viven bien ,,,


http://www.lne.es/secciones/noticia.jsp?pRef=2008121000_38_705266__CUENCAS-Treinta-cura-guerrillero

8 comments:

Anonymous said...

El megollu la cuestión sigue ensin resolver. Tienes un país con un réximen impresentable. Produzse una reacción a esi réximen que lu balta... Y el réximen que lu sustituye acaba cayendo n'errores que lu faen tamién imprestable. ¿Cómo se pue consiguir salir d'esti cículu viciosu?,

ayalgueru said...

ademas los sandinistes venien con tola publica intencion de organizar una dictadura comu la cubana ... pero en fin ...

La solucion ye la democracia , la separacion de poderes , los medios de comunicacion independientes , la economia de mercau , el estau de drechu. Lo que pasa ye que son estes coses flores delicaes que se desendolquen a lo llargo de muchos anhos , nun caen del cielu , necesiten pa sobrevivir una socieda madura que yos sirva de alimentu ,,, mira por exemplu nos que 30 anhos depues de la muerte del gochu tovia tenemos tantes coses que meyorar ...

saludu

Anonymous said...

El gran foroñu de la democracia ye que la xente tiende a dormise, a pensar que vive nel meyor sistema posible y yá tocó techu. Entós ye cuando'l sistema entama a corrompese, a recular y a recortar llibertaes y derechos... hasta que llega un salvapatries y pue too acabar nuna dictadura. El ciclu democracia-dictadura pue rastrexase bien históricamente. Yá ves cómo tamos n'Asturies, onde paez qu'avanzamos hacia un sistema mixtu demócrata-totalitariu...

Diestru said...

You sigo pensando qu'a Ovidio péga-y más salir nel parllamentu vestíu de Torero

MistressAmor said...

Nun se pero a mi estos similares o clones que nos salen por Asturies parecen muy aburrios. Aunque bueno, igual un de estos dies apareznos el Johnny Depp asturianu ... O igual empiecen a salinos en grupu, y topamos un Equipu A asturiano o algo parecio, po lo menos serien mas graciosos.

ayalgueru said...

vas sentite decepcionada misstressAmor ,,,Johny depp nun se ... en plan galanes pa tolo que damos ye arturo fdez y ta abultame ye un poco mayucu pa ti chatina ;)

per otru llau el eqipu A ...

Anonymous said...

D'alcuerdu con que Daniel Ortega cagola bien cagao, pero la xente que llucho pol cambiu nel pais, merezse tol respetu. Que bien s'escribe dende una casina caliente con un ordenor. Al cura trayia-y mas cuenta siguir cola doctrina non? Nun faen toos lo mesmo? Per non, quiso decir basta, porque ye mui facil dicir les coses dende equí, lo mesmo que tamien ye facil ser sandinsta dende equí, hai pa toos. El sandinismu en Nicaragua corrompiose, hasta'l puntu de que munchos verdaderos sandinistes yeren perseguios a muerte pola su propia organización aparte de la contra (selo por boca d'algún d'ellos). Yo pueo cagame en Felipe Gonzalez (que yera del PSOE), na transición, n'esta democracia de mentira... no que quieras, pero nun voi dudar de la xente que durante años lluchó econtra la dictadura (munchos yeren del PSOE) pa conseguir una democracia y al final atopar ésto.
http://nomenon.nireblog.com/

ayalgueru said...

Agradezo el to comentariu y la to participacion pero tengo que dicite que ...

Non , un puntu que garra un AK47 y va a un pais extranxeru onde naide nun lu llamo a matar xente pa imponer un estau talitariu comunista , nel mi llibru , merez el mesmu respetu que un hipoteticu asturianu que tuviere a sueldu de Pinochet, pa los dos respetu y reconocimientu 0.

De toes maneres nun te pongas gafu , les revoluciones son siempre iguales y siempre devoren a los sos propios fios , nesti casu “los verdaderos sandinistes” comu los llames tu. Les purges y la represion de los propios ( y naturalmente la de los ayenos ) son consustanciales a estes dinamiques politiques y ye que l’imposicion d’un estau totalitariu nunca ta llibre de sangre, dende les purgues de los xacobinos na revolucion francesa , a les de stalin contra “los verdaderos comunistes” , o el mesmu hitler que lo primero que fizo foi purgar a mediu partiu nazi , los enemigos de la lliberta nun dan pa mas.


De toes maneres lo que queria dicir nel mi post ye que parezme inpresentable que nuna television pagada coles perres de tolos asturianos , na RTPA presenten comu a un santu a una personaxe que , nel meyor de los casos , resulta muy controvertiu , ye totalmente sectario y bananero.



Saludos ,,,

Locations of visitors to this page