24 May 2009

El PSOE sal a la piesca del votu analfabetu ,,,

Con esti video el PSOE declara la so intencion de dir pescar al votu mas acriticu , sectariu. Esi ye , consideren los estrateges del socialismu espanhol que ye onde pueden pescar ,,,

Zero propuestes , toa una apelacion a los sentimientos mas baxos , basicos , los mas tarrecibles , l'odiu y el sentimientu de la tribu.

El videu , llenu de cliches ridiculos , ye una radiografia del odiu , non del odiu que supuestamente destilen los ridiculos ya increibles personaxes protagonistes , si non del odiu que profesa el socialismu a toul que nun lu vota. Si nun me votes yes un anormal al maxe de la socieda , un facha asquerosu y puntu , ni mas nin menos.

Y pal que nun s'entero retratense nel mensaxe final ,,, nun importa lo que piensen importa lo que votan ,,, n'otres palabres nun nos importa que haya xente racista o intolerante .. eso verdaderamente danos igual , lo que nos jode ye que nun nos voten , tal cual ,,,

Yo nun sabia si votar o non a les europees mas que nada porque ye validar esi gran chiringu inoperate pagau colos mis impuestos que ye , nesti momentu , el parlamentu europeu.

Nun soy euroescepticu o igual si lo soy ,, al final del dia siempre tomo la posicion de que hay que ser escepticu siempre con too , en tou momentu , cuestionar siempre , aprender los que se pueda y si unu se ta cuenta de que taba enquivocau camudar d'opnion. Gustame Europa , soy europeu pero l'entramau institucional europeu actual ye manifiestamente meyorable.

Lo que si que nun trago ye que me tomen por bobu ,,, nun voy entrar nesti momentu en sin por exemplu , comu dicia uno de los fachas tarrecibles del video , la sanida privada ye la solucion , lo que si tengo claro y que nesto comu tantes otres coses , como ciudadanos merecemos un debate publicu maduru , con argumentos , con razones , y non insultos , insultos a los que nun piense comu tu pero insultos tamien a la intelixencia de los que quies que te voten. Ya valio ,,, enough is enough ... morreu.










3 comments:

Unknown said...

Es mejor ser rey de tu silencio que esclavo de tus palabras...

www.nicolasespositochedel.com

ayalgueru said...

estoy seguro de que se te escapa lo deliciosamente ironico que es oir semejante cita "Es mejor ser rey de tu silencio que esclavo de tus palabras..." ... en boca de un argentino ( nacion , dice el topico avalado por la experiencia ,,, , con una gran reputacion de personajes muy verbosos pero con muy poca sustancia )

Mis silencios y mis palabras las admnisitro segun mu personal y discreccional criterio y ejerzo mi libertad de expresion con liberalidad ,, y si mis opiniones molestan ... pues mejor ,,, lo que sobra es el silencio , el consenso forzado , las verdades recibidas ,,, la mediocridad ...

y no , no me voy a callar para evitar te molestar tus delicados oidos ... carapijo ;)

Unknown said...

Cuando quieras nos encontramos para facilitarte una “cartilla de párvulos” así aprendes a extraer un significado de un artículo, y para que me repitas en la cara lo de “carapijo”, y su significado.

Locations of visitors to this page