13 April 2010

Una bona noticia ,,

Por fin una bona noticia ,,, ya tocaba ,,,

Nun quiero poneme sentimental pero parez que cuando los asturianos aneciamos a facer les coses tan mal parez que la extraordinaria natura del nuesu paisin ye la unica capaz de facer les coses bien (bono la unica non, los llagararos tamien). Dicen los que saben que la collecha d'esti anhu ye extraordinaria.
Aparte de la collecha lo de la sidra ye un triunfu del trabayu profesional y bien fechu, recuerdo que cuando teniemos aquel sistema absurdu de preciu unicu, tanta y tanta sidra yera puxarra pero agora existiendo l'estimulu de poder cobrar mas por ello, la varieda de precios y calidaes y la competicion que va con ello, la calida media de la sidra medro enormemente.
Pues eso, ye esta selmana la primera que entama a sentise un poquinhin de primavera, ta medio calor y la xente en Londres sal a los parques a asoleyar ,,, veo los rayinos del entrar peles ventanes y tolo que pienso ye en salir a tomar una botellina sidra con unos amigos ,,, nun va poder ser, pero los que podeis, aprovecah-y que la primavera n'Asturies ye muy guapa y el veranin que bien despues nun te digo nada.

http://www.lne.es/mar-campo/2010/04/13/sidra-notable/900036.html

3 comments:

paul said...

Sientolo, Chalgueiro, pero paez que eso de que la collecha foi estraordinaria dicenlo tolos anos. Cuntara-y esto a un collaciu l'outru dia ya respondeume: 'pero que van decir, que la sidra ye mala esti anu?'

Pero si que ties razon cono de los precios ya la competicion ente l.lagares. You inda m'alcuerdo de las botellas ensin etiqueta que habia que mirar el nome del l.lagar nos corchos.

Enfin, la de Menendez nun ta mal, pero supono que ia inda del anu pasau. I'll keep you posted on this...

ayalgueru said...

Vaya hom ,,, pa una noticia mediu dencete que tenemos ,,, :)

Anyway I'll stay tuned for further information on the menendez ...

Juliana said...

Nice blog thanks for postingg

Locations of visitors to this page