22 June 2010

Asturianu ye el que hereda praos ,,,

L'autor d'esta definicion percenciella y precisa tecnica de determinacion de la nacionalida ye Milio Rodriguez Cueto, de depender de mi, la reforma del proximu codigu civil asturianu encargaba-y la a el.

El amor que tenemos los asturianos pol nuesu paisaxe nun ye romanticu, tien mas bien d'una naturaleza llamemosla romana (pol drechu de tal orixe) y depende en gran midia de la propieda determinada segun vezos y lleis intemporales.

Dos muyerones peguen-se pola propiedad d'una finca, una entama mete-y osties al coche de la otra y pa muyeres que ya nun van volver cumplir los 60 la una amuesa un estau fisicu excelente ya que arreglase pa subir al techu del coche de la segunda y entama a mete-y pataes, cola cunhada enriba del techu, dase a la fuga ,,, conduz cola otra muyer nel techu 5 kilometros hasta que un tercer condutor na S-239, ayenu a tola hestoria , ve un coche con una muyer espatuxando enriba d'el y obligales a parar.

La conductora diz que «Estuve declarando hasta las tres de la madrugada y lo pasé muy mal, pero yo también denuncié» , esta segunda parte de la frase parez indicar que-y merecio la pena.
El prau ye curiosu ,,, la nueva castanha comu ye un periodicu acazurrau describe el tamanhu de la mesma comu 25000 metros cuadraos , eso, pa nos, son 20 dies de gues. En fin, merecia-yos la pena.

Lo mas increible ye la semeya, la conductora accede a posar, toa gayaspera coles gafes semi escures y la boca abierta suxiriendo un toy-bien-equi-ho-? , nuna especie de semeya depues-de-la-caceria, con una figurante (quiero pensar que la persona de la cara pixelada nun ye la cunhada) posada ad-hoc nel techu del so coche, priceless ...


http://www.lne.es/gijon/2010/06/22/cunada-paquete/932381.html

1 comment:

Olof Palme said...

Na mio familia (d'eses qu'hereda praos)hebo un capítulu asemeyáu, anque con un matíz balcánicu.

Por cuenta d'un pasu a unos praos, zarráu por un vecín nuevu n'aldea, la historia acabó cola mio familiar a pedraes col coche'l vecín (y col vecín dientro'l coche).

El matiz balcánicu vien de la procedencia madrilana del nuevu vecín pal que, según el so códigu civil, el camín que llevaba al prau de la mio familia, yera de la so propiedá. El toque líricu vieno del gritu de guerra de l'apedreadora: "madrileñu hijoputa!"

Esta historia, como la que comentes del periódicu, ta a mediu camín ente Fellini y Braveheart y ye la cuenta pa un cuentu de Milio Cueto.

Locations of visitors to this page