23 September 2010

Minero viejo soy y para ser conde eso me vale ,,,

Si de verda hay espectaculu que amuesa la naturaleza atavica de la socieda asturiana ye la comedia de la mina.

L'oxetu principal d'Hunosa nun ye la extraccion de carbon ye la extraccion de sueldos, la empresa desendolca una activida totalmente inutil y muy danhible pa col mediu ambiente.

Hunosa lleva siendo ruinosa mas de 50 anhos. Cinco llargues de decades de parasitismu economicu, Franco, el primer socialmemocrata d'Asturies foi l'autor intelectual y politicu d'esti triste estau de coses que con gusto perpetuen los socialistes de tolos partios.

Que aburrimientu ,,, lo de siempre, van los mineros a "armala" a Uvieu ... heroismu impostau , y atrezzo, cascos, linternes , monos azules , opera buffa ,,,, n'Uvieu l'antroxu celebrase en Setiembre ,,, al pozu ya solo baxen les maquines y los polacos, el restu en la ofi y a los 40 a casa con sueldazos pagaos coles retenciones que por exemplu tolos meses-y sustrael hacienda a la muyer de la llimpieza, 800 euros al mes contratu basura, y esto en nome de la xusticia social y tal y los drechos de los trabayadores ... arropaos polos los aplausos emocionaos del partiu unicu asturianu PSOE-IU-PP ,,, siempre solidarios ,,, colos que manden.

Dame tira companheru ,,, dame tira ,,,

No comments:

Locations of visitors to this page