12 September 2010

Solamente incompetentes o daque sustancialmente mas siniestro ..

Segun la sindicatura cuentes (los auditores internos del principau), al menos nos contratos menores privaos de la direaccion xeneral de carreteres ( ye lo que taben mirando ) , d'una manera consistente y prolongada nel tiempu el principau axudica contratos aquellos proveedores y contratistes que son peores que otros contratistes y proveedores que se presentaben al concursu.

Segun la Nueva
«en la mayor parte de los expedientes analizados», los criterios de adjudicación «carecen de objetividad o responden a una valoración que fue fijada una vez abiertas las ofertas de los licitadores, haciéndolos depender de juicios de valor de los técnicos informantes». Se trata de opiniones personales tales como «bueno», «aceptable», «regular», «deficiente» o «erróneo», según desvela el informe.

Esto solo puede tener una explicacion comu minimo los tecnicos informantes son unos vagos y completamente imbeciles (posible) y comu maximo daque muncho peor.

Parez que les irregularidaes dabense na contratacion menor. Nun toy presuponiendo la existencia de delitu ( eso diranlo les autoridaes ) pero ye una pauta vista na mayoria de los fraudes, la manera pa robar munches perres ensin llamar la atencion ye cometer fraudes menores munches vegaes , durante munchu tiempu. D'esa manera pasen despercibios.

Comu minimu absolutu, los fechos descritos pola sindicatura cuentes deberien causar.

  1. El despidu inmediatu de los tecnicos informantes que nunca enxamas deberien volver trabayar pal principau o les administraciones publiques asturianes.
  2. La dimision y fin de la vida publica de tolos cargos politicos relacionaos cola contratacion de dichos tecnicos.
  3. El redisenhu completu y en detalle de toul procesu de contratacion (quiciabis cola colaboracion de la auditoria de cuentes y auditores externos).
  4. La revision (por auditores internos y auditores externos) de tolos contratos menores y mayores de los ultimos 5 anhos en tolos departamentos.
  5. La dimision del gobiernu el pleno y la convocatoria inmediata d'elecciones (llegalmente imposible n'Asturies ya lo se onde el gobiernu increiblemente nun tien la potesta de convocar comicios ).
El PP tenia que tar pidiendo cabezes, pero sabeis que ? van callar comu los afogaos ,nun hay oposicion, el PP ta demasiao ocupau pegandose con Cascos o defendiendo la extension indefinida de los privilexos de la aristocracia minera.


http://www.lne.es/asturias/2010/09/12/sindicatura-detecta-falta-objetividad-transparencia-contratos-principado/966652.html

No comments:

Locations of visitors to this page