28 September 2010

Unes tresformaciones sociales que perpasen el marcu capitalista de producción y consumu ...

Con un par ,, Faustino Zapico voceru de la UNA quier lliquidar el capitalismu, o en lexicu marxianu-marcianu " Unes tresformaciones sociales que perpasen el marcu capitalista de producción y consumu " ... Pensara comu la PZOE que podemos milagrosamente consumir ensin producir quiciabis ? .... non, nun me parez, Zapico nun ye un progre posmodelnu fatu, l'universu sentimental y politicu d'esti paisano pertenez al pasau, y la patria na que piensa al usar esi discursu nun ye asturiana, ye sovietica.

Nun voy agotar el tema subyacente de lo que ta afirmando (y ye puru morgazu), pero que vieyo ye ... que setentero ,,, dios entrome un flashback ! veo ... barbagafes, Marta Harnecker, les chaquetes de pana , la llegalizacion de PC ,,, espanoles Franco ha muerto !

Solo hay una xuntanza asturianista positiva y nun ye la del ghettu col ghettu ye la de la voz asturianista que tien tanto que aportar coles aspiraciones de los asturianos del mundu real que meyor que peor , viven na normalida primermundista del 2010 y sientense (afortunadamente) muy allonahos del radicalismu politicu. Esti camin de normalida y de realismu ye por exemplu el que tantos anhos lleva percorriendo el PAS, reconozamos que por desgracia con menos exitu de lo que merez tan noble y patrioticu esfuerciu, pero moviendose na direccion correcta.

No comments:

Locations of visitors to this page