28 October 2010

Compra de votos ,,, 2639 funcionarios mas ,,,

Si camines a una tienda de Vodafone o movistar y yos dices que vas contratar con ellos 2639 telefonos moviles de contratu y que ademas tas dispuestu a firmar un contratu non rescindable de suministru de duracion de 50 anhos seguro que puedes negociar con ellos un preciu munchu mas baratu que los anunciaos. Por que entos nun entramos a la tienda a firmar un contratu de 50 anhos ? ( digo 50 anhos por dar una cifra de lo que pueda ser la esperanza de vida d’unu esos “funcionarizaos” ) pues porque apreciamos la flexibilida que nos da el firma un contratu de suministru annual, nun sabemos si vamos a necesitar un telefonu movil los proximos 50 anhos ,,, a lo mayor les tecnoloxies meyoren y los precios de la telefonia movil baxen mas alla del aforru negociau , porque sabiendose duenha garantizada de les nueses perres per 50 anhos ye muy posible que la operadora ceda a la tentacion de dar un serviciu pesimu ,,, total vamos tener que paga-y igual.

Diz la conseyera que metiendo a funcionarios a los interinos aforramos 5 millones al anhu ,,, Migoya diz ser economica pero nun ye economica coles perres, ye economica cola verda ,,, l’aforru nun ye tal colos funcionarios existen costes que medren col tiempu asociaos con trienios y antiguedaes diverses , ademas los sueldos de los funcionarios siempre tienden al alza ya que los politicos deciden discreccionalmente el so sueldu , el coste por tiesta funcionarial crecio mas de un 50% nos ultimos diez anhos , casi triplicado una inflacion nel mesmu periodu del 19% ,,, Eso si, mercar , coles nueses perres y de por vida los votos de 2639 multiplicao pol numeru de familiares ( si fue el PSOE el que saco las OPOS donde me dieron la plaza EN PROPIEDAD ) ,,, ye un negociu coyonudu ... supongo que ye eso lo que tien na cabeza Migoya ,,,

Policies , secretarios d’ayuntamientu o xueces tienen que tar blindaos pa garantizar la independencia de la influencia de los politicos pero estos son la minoria de los funcionarios ... ye racional y necesaria esta proteccion el tipicu administrativu maleducau que nos chulea dende detras d’un mostrador en hacienda ? el maestru d’ingles que nun sabe falar ingles ? el medicu que trata a los pacientes comu si fueran ganao ? La verda non ,,,

Los funcionarios solo son grupu d’interes al que interesa la expancion permanente de les administraciones nes que habiten, a gobiernu y oposicion interesa-yos tenelos contentos comu con cualquier otru grupu d’interes especial ( sindicatos,patronal etc etc ) siempre en contra del interes xeneral.

Pa algamar una Asturies xusta ,sostenible, llibre competetitiva y prospera el numeru de funcionarios tien que se reducir a la so minima expresion practicable, una fraccion de los que tenemos agora.



http://www.lne.es/asturias/2010/10/28/principado-asegura-ahorrara-cinco-millones-fijos-2639-interinos/986578.html

http://www.lne.es/asturias/2010/05/16/empleados-publicos-decada-alza-gobierno-estatal-asegura-pretende-demonizar-labor-funcionarios/915990.html

4 comments:

Cabornu said...

Qué fácil ye metese cola xente funcionario como si los problemes que carecemos fueren la so culpa. Amás como si lo regalaren, hai qu'estudiar y muncho, otra cosa ye qu'haya xente enchufao. Yo si sacara una oposición nel "Principado" nun diba votar al PSOE.

ayalgueru said...

Nun me meto cola xente funcionario, metome con toul sistema de la funcion publica asturiana y espanhola ... I dont blame the player blame the game.

la funcion publica nun ta orientada a dar un serviciu excelente ta orientada a dar alpiste a los funcionarios, les condiciones ufiertaes son artificialmente atractives.

Que ye dificil sacar la plaza evidente ,,, pero a mi que ? Peor tovia la vida de privilexu que ufierta una carrera profesional nes administraciones publiques atrae ademas a persones de talentu que d'esa manera pierdense pa actividaes mas productives.

Y si, reafirmo unos servicios publicos caros ya incompetente son ,en parte claro, culpable de la vida de miseria de los demas ... los que la tienen que financiar.

Saludos

Yogurt Recipes said...

Very thooughtful blog

Yogurt Recipes said...

This was a lovely bllog post

Locations of visitors to this page