26 October 2010

El modelu ye la cuenca ,,,

A mi el falar de modelos comu conceptu, voy ser pedante pero siempre me repuna un poco porque la realida, complexa ya fluida niegase a doblase a la fuercia pa axustase a les plantilles de los planificadores redundando esto en grave perxuiciu de los “planificaos” nesti casu los asturianos.


Por favor nun penseis que nun quiero a les cuenques , les cuenques son atrevome a dicir el Corazon espiritual d’Asturies, tien les zones urbanes nes que con mayor vitalida sobrevive la nuesa llingua y la xente de la Cuenca suel ser muy arrogantes y simpaticos ... en cierta manera hiperasturianos, d’una manera que ta mas perdida nel restu del pais pol procesu de “santanderizacion” que llevamos tiempu sofriendo ... pero la Cuenca ye tamien el sitiu d’Asturies onde los nuesos problems sociales y politicos el atavismu socieconomicu asturianu y el mieu al cambiu amuesense na so maxima severida.

Javier Fdez diz que la Cuenca ye el modelu ... de la conviviencia de lo vieyo y de lo Nuevo ,,, y que ye el modelu de la Cuenca ? ,,, y sedra de verda tan distinto lo vieyo de los Nuevo o formen parte d’un continuum ideoloxicu economicu.

Lo Vieyo

La violencia sindical , prexubilaciones. Les actividaes economiques insostenibles y absurdes sostenies por tranferencies, . Paru, emigracion ya infra-subempleu pa los que nun tan enchufaos dientro “del sistema”. La compra de votos a traves del gastu publicu.

Lo Nuevo

La sospechosa opacida de les actividaes de les administraciones y el espilfarru. Les actividaes economiques insostenibles sostenies por subvenciones. Paru, emigracion ya infra-subempleu pa los que nun tan enchufaos dientro “del sistema”. La compra de votos a traves del gastu publicu.

Tema y variaciones Javierin, mira que podies mentir , que si yo dicinos que el modelu ye el nordicu contemporaneu (mercaos abiertos, poques regulaciones gastu publicu moderau y defensa de la propieda ) o el Suizu ( con pocos y simples impuestos tipu unicu en varios cantones , pesu muy pequenu del sector publicu na economia,la novena economia mas llibre del planeta ) o el de Butan que podran vivir na miseria y da-yos igual porque son felices entregaos al perfeccionamientu spiritual y la busqueda del nirvana pero la Cuenca ,,, crees que la Cuenca nun la conocemos Javierin ? crees que nun somos de la Cuenca o que nun tenemos amigos y familia nella, que nunca tuvieramos alli.

Por dios Javierin, mientenos pero polo menos mientenos bien, di que nos quies ... bah .. venga ,,, la Cuenca por dios ,,, la Cuenca, de verda crees que tenemos tanta fame de castigu.



http://www.lne.es/asturias/2010/10/26/javier-fernandez-modelo-cuencas-convivencia-viejo-nuevo/985536.html

2 comments:

Lluis de Turiellos said...

Les cuenques son el gran viveru de votos de tou esti ganáu, asina que nun ye d'estrañar que les pongan como modelu. El día que'l modelu de les cuenques (lexón de prexubilaos, xubilaos, enchufaos, chiringos, lliberaos, subvencionaos, posibilidaes si tienes "carné"...) se-yos acabe, adiós réximen clientelar de vividores.

jesusito said...

suscribo ciento por ciento

Locations of visitors to this page