05 October 2010

Si les estadistiques economiques son fees ,,, pues inventemosles ,,,

Que feliz coicindencia el CdR ( comite de defensa de la revolucion ) que un Cuba son grupos de chivatos de barriu que se dediquen a denunciar a los vecinos si critiquen a la dictadura llamase igual que el CdR europeu nel que participa Areces y que ye mas o menos igual de malinu ...

Areces propon ante el comite de les rexones de la Xunion Europea ( que ye un organismu que tien mas o menos la mesma utilida que los conseyos de moceda ) ,,, que el PIB nun incluya solamente la cuenta del productu interior brutu, y que incluya otros parametros zoziales, la proteccion de la naturaleza y nun se cuentes coses mas ... yo propongo-yos otros, ya que a toul mundu nun-y gusta facer senderismu, porque non incluir sin son guapos o feos los de la rexon, si se folla muncho o poco, bien o mal ,,, si ye soleyeru el territoriu eso nun val puntos ?...y yo que pensaba que el PIB debia medir el PIB.

Pensaba yo que la cuntabilida creativa taba proscrita na era post ENRON, pero non, la riegla debe ser namas pa les empreses, los gobiernos segun Areces deben tener llicencia pa cocinar los llibros de cuentes.

Sera que nun soy posmodernu pero de triunfar les tesis areciles les mediciones del valor total de les economies europes van acabar teniendo la mesma credibilida que les estadistiques del plan quinquenal sovieticu ,,, a la fin les estadistiques sovietiques tampoco nun tenien comu finalida describir con rigor l'estau de la economia comu'l levar los depresivos animos de la deprimida ciudadania sovietica ... y a eso vamos nos tamien.


Y cuanto nos cuesta al anhu a los pagadores d'impuestos europeos el CdR eurocubanu ? .... TACHIN ! 90 millones d'euros solo nel 2010

http://www.lne.es/asturias/2010/10/05/cdr-aprueba-sumar-nuevos-parametros-pib-medir-bienestar/976542.html

No comments:

Locations of visitors to this page