30 November 2010

El facismu asturianu

Llevamos decades de facismu economicu de facto, y mas que vienen visto que Javier Fernandez renovo el so compromisu cola formula na cena aquellarre esa que celebraron en Madrid (un par de posts mas abaxo) sobre “el futuro de Asturias”.

El gran consensu asturianu ye primu hermanu del corporativismu de matriz facista. "Empresarios" adictos al rexime y axentes "sociales" parten y reparten a costa de los demas ,,, igual que nos tiempos del "florido pensil" "el rico es para el pobre el administrador de la providencia”.

El facismu economicu asturianu hay que entendelu correctamente pesie a la retorica obrerista-pobrista nun ye enemigu de la propieda privada, non ! sobre too de la propia, el facismu economicu ye enemigu de los mercaos llibres, esto ye, de la lliberta de les persones na vida economica.

Hay empresarios que teniendo la oreya de los poderes publicos forren el bolsu d'oru a cambiu de dexase insultar de xemes en cuandu pola demagoxa socialperonista de la izquierda plural asturiana. Paga-yos la pena. Igualmente y al otru llau de la mesa OKUPAS de la politica, tecnocrates, los ventexenarios (frecuentemente 30+) de los siniestros conseyos de la moceda o los cunhaos/es nes empreses municipales d'agues o de transporte o de lo que seya ... toos lliberaos de la mala vida del trabayu y del esmolecimientu mortal de los que nun saben si el mes que vien van tener trabayu o non o si la empresina de la familia va poder siguir abierta.

El trucu del almendrucu nesti casu ye que el socialismu asturianu (que incluye de Izquierda Xunida que son la corriente d'opinion folixera al PP que son la corriente d'opinion chupaciriu) tien convencio a una parte importante de la opinion publica (suficiente pa ganar toles elecciones de manera permanente) de que ellos personalmente tan ganando con esti estau de coses ya imponse el pragmaticu silenciu.

Tantos y tantos asturianos nun se dan cuenta de que les "conquistes sociales" pal so grupu (mineru,funcionariu de los de seleccion dixital a deu, onexeru del pote, empresariu que contrata nun 90% col principeu o lo que seya) son perdides pa ellos comu individuos. Un puntu prexubilau ... una fia emigrada. Un salariu non trabayau equi ... dos paraos mas elli ,,, el sistema nun ye de suma 0, destruye riqueza y destruye oportunidaes.

Dellos creen que el tea party casquista podria en teoria romper la dominancia politica y l'estancamientu actual ... en teoria porque de toul tangu peperu nunca sentimos falar d'idegues y too parez reducise a un patateru quitate tu pa poneme yo. Por tolo que sabemos Cascos ye mas de lo mesmo.

A mi en cualquier esti forofismu politicu de PP-PSOE dame igual ye comu los asturianos que se emocionen col derby fuboleru Real Mandril - Farsa ,,, dexame friu, que yos den pol sacu a los dos, yo soy asturianu y fan del Sporting, solamente del Sporting ,,, yo lo que quiero ye que gane el equipu asturianu.

Pronosticu not so good ,,,

La solucion, a llargu plazu educar a la socieda asturiana nuna manera radicalmente distinta de pensar, educacion que seguramente tenga que venir pola via de los fechos.

A mas curtiu plazu, abrir un portelleru nel rexime asturianu pa que entamen les grietes ...

1 comment:

paul said...

Bien pouca xente suelta verdades cumo tu, chalgueiru. Porque nun-ys presta sentilas. Vei contra la trinida ideoloxica que tien montao la supuesta esquerda asturiana dende hai anos cumo mito destructivo. Cumo tu, cuido que bien ceu los feitos van forzar un cambio del surrealismo d'anguanu (el que sostien la PSOE/FSA) a la realida que vivimos los que nun trabayamos nin n'Asturias nin n'Espana.

Locations of visitors to this page