27 November 2010

L'oxetu compra mas meyor del mundu mundial

Esto ye lo maximo ,,, ye guapu , nun tien lluz de fondu, la bateria dura casi un mes ensin recargar, puedo baxame llibros de la web d'amazon sobre la marcha directos al kinde, el color del fondu ye el correctu , el contraste coles lletres tamien, tien menmora de 4gb unos mas de 3000 llibros nun cuartu kilo que ye lo que pesa esto ! tovia nun meti los mis propios PDFs a ver que tal va eso ,,, pero de momentu ,,, toy que nun mexo !

4 comments:

marquinos said...

Bones.
Ciertamente ye'l meyor ebook angüañu :D
Dexote dalgún trucu nel análisis que ficé fai meses http://acurti.es/irh
Un saludu candial.

ayalgueru said...

Ah ! yo enantes de mercalu tamien mirare reviews de ebooks t parez que hay consensu el kindle ye el meyor ,,, y ye ademas el mas baratu !

ta bien eso que cuentes de mandar documents a pepin@kindle.com pa automandate los .pdf yo sabia que se podia facer pero nun tenia idea de cuanto podia costar y dabeme un poco de prevencion el probalo pero 0.10E ye enteramente razonable !

Un saludu ,,,

Unknown said...

Buena compra Sergio. Lo tengo desde Octubre y estoy encantado. Para convertir archivos usa el Calibre o si son DOC o RTF o formato para ebook tipo epub y demás lo mejor es autoenviartelo por correo al correo gratuito que será algo así como
sergio@free.kindle.com que no cuesta nada.

marquinos said...

@ayalgueru: Usa @free.kindle.com!!! que mandalo al to email y lluéu paseslo por USB ;) col @kindle.com mandenlo directamente por 3G al Kindle, ¡pero cobrente!!! Y al final ye lo mesmo ;)

Locations of visitors to this page