05 November 2010

Vuelve el prau que atrapa ,,, (via Xuan Xose)

Enterome (via Xuan Xose blog que vuelve el prau que atrapa) nesti casu na boca de los dos hermanos del Cuentame , la serie crypto-franquista -crypto-progresista (paradoxa solo aparente ya que son solo dos maneres de combayar col que manda) sobre el pasau espanhol reciente.

Ye sintomatico d’un triste estau de coses ... lo peor ye que la “gracia” cuntaria-yosla seguramente un asturianu , non tanto pa rise los foriatos fatinos si non mas bien pa diciyos mira-yo-nun-soy-unu-d’estos-aldeanos-del-bable-mira que pijaes dicen.

Peor tovia ye que esa mesmisima gracia diba facer rir a munchos asturianos ... ye esto a pesar de que ye una broma ofensiva a costa nuestra. Y nun ye que los asturianos nun sepamos reinos de nos mesmos, pa eso tenemos el sentiu del humor asturianu gracies a dios tan irreverente pero lo del “prau que atrapa” ye una simple groseria gratuita, nun quiero poneme excesivamente analiticu pero ye que el tema que subyaz al chiste ye que los asturianos que falen asturianu son unos “paletos” incapaces de entender y verbalizar conceptos de una cierta complexida comu el de “campu magneticu”. Yo nun soy un paisanu repunante que-y pareza too mal pero esto ye que esto ye ofensivo ta mas alla de toa dulda razonable.

Sintomatico de la imaxen que los asturianos tamien ye el fechu de que esto parez-y aceptable a la productora pa poner nel montaxe final ... pareceria-y aceptable a la productora que cuando tean en Catalunya los dos dos amigos tan “chuscos” marcaren un chiste con catalanes arrampunhando monedes y nel cual la gracia final fuera “es que la pela es la pela” ,,, yo apuesto a que non.


O sea que nuna sola anecdota, nuna sola broma, salen a la lluz

a) La poca autoestima que tenemos los asturianos por nuesa condicion de tales.
b) Comu consecuencia d’ello el pocu respetu que nos tienen los demas.


Si polo menos aprendieremos d’ello pero pa mi que non. Tomeme la molestia de mandar una nota protestando a TVE, convidovos a facer lo mesmo. http://www.rtve.es/participacion/defensora/


Pa los que querais pasar del “espana un pais para comerselo” recomiendo el non-Asturianufobu Spain on the road again.

www.spainontheroadagain.com






http://xuanxose.blogspot.com/2010/11/imanol-y-echanove-males-amistaes.html

3 comments:

Anonymous said...

Xuan Bello RIOSE DE LES TERMINOLOXÍES qu´asoleya l´ALLA en términos paecíos: por sacar "paquete españible" envede paquete bomba. Había qu´escribir protestando amás d´a RTVE tamien a LES NOTICIES. Bello cayó al mesmu nivel de "los amigos de los bables".
CXB

nomenon said...

Yo nun lo perciví asina. Y fixe una entrá nel mio blog al respetu.

Yves De Camps said...

Hi greeat reading your post

Locations of visitors to this page