14 January 2011

El PP propon que los datos de los espanholes esten en servidores nacionales ,,,

Segun Gonzalez Pons del PP ( debe ser parte del duetu pins y pons polo visto ), los datos electrónicos de los españoles deben ser considerados como "soberanía nacional" y por lo tanto deben registrarse en servidores españoles. "No se debe consentir que se transfieran fuera", porque según ha dicho, "un país cuyos datos se encuentran en el extranjero no será dueño de su propia soberanía".
Esto puede ser una de les fataes mas gordes que tengo sentiu en munchu tiempu.

Suanhen los androides con oveyes electroniques ? entrugabase Philip K Dick , Pins y Pons va mas alla y afirma con rotundida que los servidores tienen el so corazonin, sentiu de nacionalida y los sos sentimientos patrioticos.

Yo ensin ser un expertu nes lleis al rodiu del almacenamientu de datos ellectronicos entiendo que dependiendo de la llocalizacion fisica del servidor podria ser que un determinau numero de normes les nacionales de espanha, o les d’una potencia extranxera seyan aplicables, pues igual, pero si yo liberrimamente decido ceder cierta informacion personal mia a una paxina web cuyu servidor ta llocalizau nuna perfida nacion extranxera Pins y Pons simplemente nun tien drechu a tener una opinion al respetu. Nun siendo que lo que Gonzalez Pons tenga en mente ye tener servidores en espanha por si nun momentu dau un dia resulta necesario char mano a los datos personales almacenaos ,,, ay amigu sedra eso?


Yo , libertariu-liberal-neolliberal-anarquista, pensaba que los datos de personales de los individuos, por exemplu mesmu, yeren mios, personales, tranferibles eso si por volunta del so duenhu y titular, yo mesmu.

Pero non nun deben ser mios, deben tar suxetos al control politicu porque d’ellos depende un fin mayor, superior a la mi titularida sobre la mi informacion, aparentemente depende la “soberania nacional” d’espanha.

Nun se si quedame con que que Pins y Pons nun sabe y nun entiende o col fechu evidente de resulta imposible que una semeya mia cenando con un grupu d’amigos cenando en xixon nel mi facebook atente contra la soberania nacional espanhola, tea el servidor en espanha o non.



Por non mencionar los problemes tecnicos alrodiu de la implementacion y escrutiniu del ridiculu el principiu de preferencia nacional nel tema de los servidores.

Lo peor nun ye esta ultima babayada nun ye que Pins y Pons quedare comu un tontu lo malo ye que amuesa que la nuesa clas politica, socialistes de tolos partios con notable vocacion autoritaria, ta a la gueta permanente d’espacios pa tomar de les nueses manes y someter a la so tutela y eso ye muy alarmante.


http://www.elmundo.es/elmundo/2011/01/13/navegante/1294947026.html

2 comments:

jesusito said...

Por un internet nacional!!! XDD (Pa eso Pons meyor preguntaba en Corea del Norte)

ayalgueru said...

Yo creo que el PP enteru ye un partiu infiltrau polos servicios secretos de corea del norte ,,, imaxina Kim-Il-Pons herue proletariu de la republica d'obreros y campesinos ,,

Locations of visitors to this page