22 March 2011

El vienres tuve en misa ...

Esti vienres pasau tuve en misa ... facia munchos anhos que nun asistia a un serviciu relixosu ... y ye que hay coses que trascienden lo material inspirando un respetu reverencial que invita al recoximientu respetuosu y al silenciu.

El templu, humilde capiella, taba llenu xente pero malpenes se sentia una mosca, parecia Luxemburgo mas que el Natahoyu.

Tengo que da-y les gracies al collaciu que, vecin del barriu, me introduxera a esti llugar de cultu tan especial.

equi/

4 comments:

paul said...

Si, Chalgueiru, muito templo ya silencio, pero que vos dienon pa xantar?

ayalgueru said...

Centollos, centollos y centollos, ye un sitiu super famosu polos centollos que taben increibles y a un preciu coyonudu que los cobren a 19 euros.

Tamient tomamos unes amasueles que metien mieu pela cabeza de lo tremendes que taben. Parroches muy fresques y unos chipis muy ricos. La de dios.

Lluis de Turiellos said...

Nun sé si llegasti a conocer una revista publicada acuantisimayá llamada "Asturias Semanal" (onde entamó a publicar Conceyu Bable). Recuerdo que tenía una sección onde'l responsable diba recorriendo Asturies escuchando misa en ilesies de pueblinos, capielles dayures, etc. y contaba les sensaciones que-y producía en cada sitiu. El to post recordóme too aquello...

ayalgueru said...

Jajaja esti bloge tien mas poder avocador que la madalena Proust:-D.

Asturias semanal conozola por referencies al so miticu papel nel resurdimientu asturianu, yo siendo naciu a fines del 74 nun tengo eda pa tenela lleio, ves Xanu, tienen razon los que apuesten pola natura circular del tiempu, la hestoria repitese en ciclos, antanho en forma de cristianismu, anguanho en forma de centollu :)

Locations of visitors to this page