03 September 2011

Tar escontra una cosa ,,, y glups escontra la contraria ... los indignantes

Los stormtroopers del peronismu espanhol viniente, los indignantes indiganos ta preparandose ya pa la movilizacion permanente que va siguir a una previsible victoria electoral del PP.

Los indignantes siguen una version posmoderna iberica del facismu na so forma peronista de tola vida, esa ideoloxia mecigaya gomitiva d'atrasismu economicu, asistencialismu, estatismu y demagoxa que denuncia la democracia "burguesa". Bien con estos antecendente nun se puede pidir gran coerencia pero lo que tampoco puede ser ye que






  1. Fai solamente unes selmanes manifiestense de forma decidida escontra de lo que nomen la "dictadura de los mercaos" ensin entrar no fato del conceptu subyacente, OK entendemos entos nun quieren que el Reinu d'Espanha dependa tanto de los mercaos financieros (esto ye de lo aforradores extranxeros que nos presten perres).

  2. Con igual decision arguyu y valor politicu manifiestense escontra les (escaes, insufiientes ya casi irrelevantes ) midies empobinaes a la reduccion del deficit. Deber parece-yos pocos los pufos nos que nos metieron los nuesos politicos y piden mas.


Mas alla de lo irresponsable de pidir mas gastu publicu cuando tamos al borde de la suspension de pagos , entiendo que la segunda piticion ye directamente enemiga de la primera ,,, y que si quies evitar ,,, que los mercaos te dicten, lo primero que tendras que facer ye precisamente pidir menos perres a esos mercaos, depender menos d'ellos y la manera de facer eso ye .... glups ... non empufandote, combatiendo el deficit.


Pero claro pidir coherencia a guajones de 40 y 50 anhos pues tampoco ...









.

1 comment:

Anonymous said...

Recuerdo cuando en plena orgía de despilfarro algunos clamaban por echar mas gasolina al fuego... Ahora que quema se quejan. No entiendo como algo tan sencillo de ver es tan complicado de entender para algunos. Prefieren seguir parapetandose en oscuros complots y falsos enemigos para no asumir la realidad. El que más se esfuerce y mejor sepa explotar sus capacidades tendrá más prosperidad y eso repercutirá en el beneficio de todos y no hay que poner obstáculos para que cada uno alcance su pleno potencial. Así de simple.

Locations of visitors to this page