15 March 2012

De por que Suiza ye mas rica que Asturies




Los suizos tan acabante de tomar en referendum la decision non aumentar les vacaciones pagues obligatories de 4 a 6 selmanes. Los dos terceres partes de los ciudadanos refugaron esti nuevu "drechu social" propuestu pos sindicatos y partios d'ziquierda entendiendo qu'aumentar los costos llaborales con mas vacaciones pagues mancaria a les empreses y a las competitivida y, a la fin, a los mesmos trabayadores. Con esta decision, los suizos amuesaron una cultura del trabayu y l'esfuerzu y un grau de responsabilida personal  simplemente envidiables.


Poco mas o menos al mesmu tiempu nel canton de Xinebra votose a favor de regular el comportamientu de manifestantes castigando con multes de hasta 100000 euros a aquellos que escudandose na protesta violes les lliberta de los demas por exemplu cortando una carretera.  Podemos imaxinar una cosa paecia en casa ? El imperiu de la llei y l'orde tien tan pocu prestíxu n'Asturies que cualquier imposicion de l'orde ye visto como una cosa de facheriu.


Suiza ye unu de los paises mas ricos, llibres ya ilustraos del planeta.

y nos onde tamos nos ?


Golando comu del de la semya ,,,







Tenemos un referendum el dia 25, si el dia 25 pero aquellos que miren a les coses de la demoscopia pinten un panorma per deprimente, el 100% miembros de la casa de soberania asturiana van ser asturonistes, (peronismu asturianu nun confundir por favor col asturianismu , pequenhu pero honestu) y asina nuna apariencia de pluralida politica vamos tener asturonistes socialmemocrates, asturonistes comunistes, asturionistes democrata cristianos, asturonistes casquistes y los mas bederres, los espanhoasturionistes y nesa camara toos d'acuerdu no fundamental, en miagar pa que nos faigan mas carreterones, en sofitar les actividaes destructores de riqueza tipu les subvenciones a la mina y a les electriques hasta el infinitu y mas alla, toos ellos dependendistes nel sentiu mas extensu del terminu, toos enfotaos en mantener a los asturianos comu menores d'eda permanentes.

Lo peor ye que nun vamos poder culpar a otros, vamos tener el gobiernu que mas se nos parez comu socieda, porque pensamos que se nos debe daque y ye que somos probes de pan porque somo probes d'ambicion.

Nunca vamos salir de la miseria hasta que seyamos una socieda con arguyu, independiente, hasta que sintamos vergonha propia y ayena por los actos de parastismu y la zanganeria o les chapuces seyan oxetu de severu reproche social y non una cosa celebre que nos fai ser comu somos, hasta que odiemos la mediocrida, les trampes y el golferiu.

La crisis asturiana nun ye economica ye moral, y necesitamos una revolucion moral pero la unica revolucion visible son un grupu de asturonistes zanganos lumpenizaos sentaos col culu suelu en places publiques verdes d'envidia porque al vecin toco-y un pisu de proteccion oficial na lloteria del tocote nacional asturianu y a ellos tovia non.

Ye posible que los asturianos andemos el camin de la prosperida que otros andaron, si muy posible , .... podemos andalu, si podemos ,,,  hay equipu ? haylu ... en privao d'unu en unu los asturianos somos excelentes a pesar del transtornu bipolar que nos converte en fatos en tolo relaciona cola "res publica" y en toul tema de comu debemos rexinos comu socieda ,,, el camin a la prosperida ye pindiu y cuesta munchu esfuerzu pero paga la pena porque al llegar arriba les vistes son magnifiques.

No comments:

Locations of visitors to this page