23 March 2012

Socialismu animal ...

El camin al infiernu ta siempre pavimentau de bones intenciones ...  la nueva normativa XSE (Xunion sovietica europea) sobre el tamanhu de les xaules de les pites provoca un aumentu del 100% del preciu los huevos en 12 meses.

Si dalgun bienitencionau protector d'animales opina que'l preciu les xaules nun tien un efectu direct nel de  los huevos y que el preciu d'estos nun incide nos costos de numberoses industries alimenticies o qu'afecta directamente al bolsu de los ciudadanos, convidolu a que ponga los sos enormes huevos sobre la mesa garrar un martiellu y golpear hasta romper el martiellu o la mesa.

Comu dixo la socialista avant-le-garde Maria Antonieta ,,, si nun tienen pa pan (o pa huevos nesti casu) que coman pasteles.



Ye increible la neceda los eurocrates tan esmolecíos pol bienestar de les pites ponedores y totalmente indiferentes a la crisis qu'afecta a los ponedores del huevu (los Euros) que-yos paguen el sueldu.

Again, interesau en saber la opinion de les beneficiaries teoriques de la normativa fice un estudiu demoscopicu entre les pites del llugar y el comentariu mas frecuente yera que la xaula más grande y comoda ensin sexu, nun yos interesaba a les pites.

Por non mencionar que esta regulacion golpea solamente a los productores europeos asina que mientres la industria avicola europea cierran perdiendose riqueza y puestos de trabayu, paises a los que yos quita menos el suenhu el bientar sicoafectivu de les pites vendennos la so produccion.

http://www.deia.com/2012/03/23/sociedad/euskadi/los-huevos-articulos-de-lujo







No comments:

Locations of visitors to this page