23 March 2012

Les ellecciones del 25 M son irrelevantes ,,,

Visto que les opciones son ,,,
La Asturies mediocre de los mantenios y los cobardes, satisfecha pero al mesmu tiempu rencorosa que vota a la PZOE, sobren los comentarios porque conocemosla bien ya que goberno de manera casi ininterrumpida mas de 30 anhos. 

La Asturies del PP  a la  horroriza la idega de ganar les elleciones porque nun saben nun pueden nun quieren, tampoco quieren estudiar y nun faen mas que golfiar. Nin saben pa lo que tan, nin quieren gobernar nin creen que la autonomia debia existir en primer llugar. Tan confusos y esperen instrucciones pero nun van venir porque la santina nun se nos aparez a los asturianos dende la batalla de Cuadonga. 

La Asturies de los funcionarios faches recocios (el 100% de los simpatizantes de UPyD que conozo son funcionarios facciosos) que voten a UPyD esi partiu nacional-sicobolche espanhol que se creo dicen ellos  ...  pa defender el billinguismu y los drechos llinguisticos pero que n'Asturies predica el spanish only. 

La Asturies del bloque por Asturies na que el candidatu "nacionalista" a la presidencia de la nacion siempre interesa-y mas otra nacion, not so long ago la sovietica agora la mora-palestina y que nel 2011 tenia preparada a priori una aventura escapadina  revolucionaria na que embarcase (literalmente) un par selmanes depues de lah fecha teorica en que-y tocaba investise de lider politicu del pais...

http://www.elcomercio.es/v/20110603/politica/rafael-palacios-participara-segunda-20110603.html

La Asturies del partiu comunista que cree que la bandera tricolor ye la propia d'Astuties ... o ye la colorada cola con focete y martiellu ? Que tamien ta confusa dende que-yos callo la muria Berlin na tiesta y tamien espera instrucciones pero nun van llegar porque amiginos Radio Moscu ya nun emite ,,, tampoco por internet ,,,

 La Asturies coyonuda (nel sentiu testicular) y primaria de FORO ,,, podriemos acusalos de ser incoherentes na so ideoloia pero diba ser mentira ,,, nun tienen una ,,, esti chiringu partidariu de que les subvenciones a la mina vayan al infinitu y mas alla ,,, ye simplemente un vehiculu pal llucimientu d'una persona ,,, un poco comu les pelicules d'Elvis ,,,asina  improbable facer hestoria ,,,
http://www.youtube.com/watch?v=Zsn-81yMbPQ


Y poco mas ,,,

5 comments:

Administrador said...

Asina ye. Clavao, Ayalgueru. Esti panorama nun pue ser más murniu. Nun camudaba nin una coma del to escritu. El "nacionalista", depués del 25-M, a ver si va de turismu solidariu otra vegada, como daquella, porque la Xunta va vela peles semeyes y les postales namaí. Un abrazu.

Lluis de Turiellos said...

Yo discrepo y pienso qu'estes elecciones son tremendamente relevantes. Xuégase nelles la vuelta del Duernu colos sos chiringos, corrupteles, amiguismos y un llarguísimu etc. Vivo n'Asturies el día a día y sé mui bien de lo que falo. Esta sociedá ta entrando nun estáu de podrén que pue acabar con too nunos años. Considero qu'hai que saber estremar matices y non dir viéndolo too baxo los antueyos d'una ideoloxía perdeterminada. Yo, como simple asturianu, quiero que'l réximen clientelar desapaeza y pa ello nun m'interesa un res que tornen al gobiernu los que taben. Nun me resulta indiferente quien gane. Si nun hai una fuerza nacionalista que pueda entrar na Xunta, polo menos qu'haya una fuerza que truñe contral Duernu y el so Réximen Clientelar. Y pa ello nun me fai falta ser simpatizante de Foro, simplemente ver y vivir nes propies carnes lo que ta pasando equí. Pero dexó muestres de querer acabar con chiringos y eso paezme bien. Y si entra otra fuerza "llariega" estupendo, pero va ser imposible. Nel asturianismu esiste dende siempre'l problema de nun estremar situaciones, nin pensar en términos estratéxicos o tácticos, nin siquiera ver la realidá que tanemos delantre les narices sustituyéndola davezu por xuicios preconcebíos y visiones parciales nunca globales de lo que pasa nesta nación. Y asina nunca se pue llegar nenyuri nin consiguir salir de la más absoluta marxinalidá. Valtar al Duernu y'l so Réximen Clientelar. Esa ye la guerra política anguaño.
Saludos.

Administrador said...

Sí, Xanu. Yo tamién compartí esa estratexa: la de que Foro podía ser l´ariete que frañara esi Duernu d´una vez. Agora bien, Foro metió pates: na "Carta Abierta a Cascos" yo escribiera que podíen atropar a bien d´asturianistes non duernistes con dellos detallucos haza l´Academia, haza la llingua, asturianizar la web, etc. Pero pocu ye lo que fixeron, la verdá. El Bloque-UNA y demás asturianismu tampocu tuvo al altor, la verdá, pues entraron a sacu na Cruzada del Duernu contra Carlos Rubiera, y nel asuntu de la Madreña y les Boines malapenes supieron capitalizar la tema, ye dicir, aprovechala pa saber quién ta a un llau y quién a otru. Namás que "los blogues" (Rivas, tu, yo, y pocos más) caltuvimos belixerancia anti-duernista con eso de les Madreñes y los Cosmopaletos. Los micropartíos, res de res, nun s´enteren collaciu. Colo fácil que diba ser tomalo como trinchera contra los del "agit-Prop" (Barrero, Carmen Veiga, La Voz d´Asturies, la IU, etc..)!! Punxéronnos la cosa a güevu pa quitar les mázcare de los bablegiata, y ren de ren. Los "soberanistes" tienen más los tics de ser roxos que patriotes, y Cascos nun tuvo aciertu de ser más arrechu nel tema rexonalista proque quiciás tenga la baza de faer les paces con Cherines y tornar al PP. Fallu pela parte del FAC y fallu, como siempres, pela banda del asturianismu.

ayalgueru said...

Hola Xanu, los comentarios discrepantes son particularmente agradecios.

Mira de nenguna manera queria dar la idega xeneral de que me tira too del pijo ,,, mas bien lo contrario taba expresando igual d'una manera excesivamente colorista (que puede confundise con frivolida pero nun ye el casu) la mi frustracion porque a mi les penes de la mi patria, duelenme muncho y el panorama que veo dividense entra los pesimos, los vomitivos, lo que dan ascu y los que simplemente nun ta a altura les circumstancies ... asina que veo que non, que nun son toos igual de malos que unos son peores que otros pero nesta situacion d'emerxencia el mal menor nun ye una opcion sufucientemente bona.

Tienes razon que lo de FORO yera una oportunida pa que entre l'aire ,,, y comparto el to esmolecimientu ciudadanu porque el rexime termine de cuayar, faiga metastasis y envelene de manera fatal ya irreversible al cuerpu d'Asturies convirtiendonos nuna minirepublica peronista, esto ye un riesgu enorme que nun creas que non siento pero nun toy seguru de que FORO tenga fecho bastante pa eliminar esti riesgu.

Con respectu la alternativa nacionalista ,,, well, el candidatu a la presidencia d'Asturies ye un diletante, nun lo toma en serio, si esti ye lo meyor colo que pueden salir que dios nos garre confesaos.

Un abrazu

Lluis de Turiellos said...

Gracies pola puntualización, Ayalgueru, interpretare les coses mal y agora entiéndote meyor. Simplemente dos apuntinos. El primeru que sigo prefiriendo que forme gobiernu'l Foro a la Izquierda Plural. Nel primer casu pienso que nun dispunxeron de tiempu pa dexar bien claru'l so llabor pa bien o pa mal. Nel segundu yá sabemos: réximen clientelar y sálvese quien pueda.
Y de les demás formaciones d'ambitu asturianu tengo la impresión de que-yos va comer la tostada IU. Preferiría que non, pues tamién los prefiero a ellos a esta coalición, pero nun tengo nada claro que'l votante los estreme...
Un saludu candial a ti y a Carlos.

Locations of visitors to this page