09 January 2008

La mala educacion ,,,

Nun voy falar de l'informe PISA o de la pelicula d'almodovar non. Ye muncho mas literal , ye directamente eso ... la mala educacion.

Nes mios recientes vacaciones de navida pase una selmana en Xixon. Por cierto que centollin y que cena me meti un dia en Tino'l roxu .. Tino Grande ! que yes un grande ! y eso que nos metimos de casualida yo quise reservar en casa fede pero nun tenien plaza ,,, en fin que me distraigo ,,, les otres dos selmanes tuvi poles espanhes.

Nuna destes taba en bilbao nel aeropuertu pa volar pa barcelona val ... llego a l'aeropuertu y Bang ! Avion retrasu 7 hores !!!! que nun ye broma ... yo de gripe con medio fiebre tirau y cola mi moza mantiniendo el bon humor pero segun diben pasando les hores claro enfuereciendose de manera lenta pero incremental. Aparte de que l'aeropuertu de bilbao ye pequenu y nun hay que facer ,,, bono pasen les 7 hores y llega la hora de despegar. Y nun aparez l'avion o naide pa facer el embarque o pa informar nun sabemos nada si va haber mas retrasu o si van directamente cancelalo ,,, la mi moza agora ya taba gafa y yo con mas fiebre que nunca ,,, una hora mas tarde aparezen dos muyeruques d'iberia ensin dar explicacion nenguna y llega l'avion entame l'embarque , entamen a mirar los tikets ,,, miren-y los a tou'l mundu pero cuando lleguen a nos arrampla los tikets de la mano a la mi moza y colen ensin dicir nada ,,, yo flipo ( fadriennons overbooking ? quedaremos tiraos ? ella nun dixo nada ) y sigo a la muyer y digo-y a la muyer. "Oiga a donde se lleva los billetes ? " y dizme ella " nada nada "" digo yo oiga ya os vale 8 horas de retraso y ahora esto " ella " oiga que no es culpa mia ! que este vuelo no es de iberia solo hacemos el handling " yo "pues mia seguro que tampoco , pa que quereis mi billete " " solo para cambiar el asiento" yo aqui ya claramente enfadado " Pues eso lo podriais haber dicho antes de arrancarle los billetes de la mano sin dar explicaciones" ella soltome un increible "usted no me habla a mi asi ! "

Vease que

A) no la amenaze
B) Tampoco la insulte
C) Arramplo colos billetes ensin encomedase a dios o al dianhu
D) Llevabamos nesi momentu 8 hores de retrasu

Metemonos nel avion ( clickair.com pa que lo sepais ) estos si sedran responsables del retrasu. Digo-y a la azafata "8 horas de retraso ... por lo menos espero no nos perdais las maletas" respuesta levantisca " oiga ! que eso no es culpa mia "

Hasta ahi llego si l'avion lleva retrasu nun suel ser culpa personal de l'azafata pero ye ella la que da la cara pola empresa ,,, llamase customer service.

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Llego a l'aeropuertu de Barcelona despues de 14 hores de viaxe y matau cola fiebre nun hay cartelos pa indicar onde se va al tren o l'autobus. Voy al puntu d'informacion . nun veo a nide detras del mostrador , acercome mas un puntu tan echau pa atras que nun se-y ve. Nun se incopora ni me mira la cara , entrugo - " como voy al tren " echau como ta ponse a facer esparavanes , nun lu entiendo " oiga expliquemelo " el puntu ye frances " la escalegba blanca , es la escalegga blanca" y sigue faciendo el xestu misterioso cola mano ... digo-y y l'autobus ? y diz el con gran descaru " peggo pagga que quiegges tu el autobus ?"

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Hostal nes rambles segunda dia , la manana siguiente mas bien , salgo a recepcion , parame la paisana ... " eres el de habitacion XXX " digo "si" "has pagado con tarjeta la primera noche , como vas a pagar la segunda " yo " con la misma tarjeta senora" ella " entonces que es que te casa mucha inconveniencia pagar en metalico " yo ( por supuesto ) "pues si senora ha dado usted en el clavo me causa una gran inconveniencia pagar en metalico " hay que jodese .. si tanto-y moleste que nun acepte los pagos de tarxeta ( y yo ya dire a otru sitiu coles mis perres " pero tocar los huevos y dicilo d'esa manera ,,, hay diosin ,,,

2 comments:

Anonymous said...

En rusu, esa mala educacion cultural de la que falas, que na Rusia d'anguanu vien de la domina sovietica, chamase 'khamstvo' ya pa Espana habria que dar con un nomatu paeciu. Porque na mia familia tamen nun entendemos como firrula un pais con esi tipu de 'customer service'.

De consuelu, direte que en Rusia/Ucrania, de la que nun sal tou vuelu d'un aeropuertu, nin siquiera te dan la razon. Ehi ia mas cenciel.lu: piesl.lan la ventaniel.la ya deixante tirau, da igual si ia pula nueite a les 12, ia tou problema. De la que abren el dia despueis, entrugas-y que pasou ya puen decite esto: 'Tuman!' (borrina), mas nada.

You n'Espana dacuandu tento de tranquilizame cona xente asina (aeropuertu, hotel) razonando de forma simplona hasta que, por inercia, entamen a entender. Porque cuido que lo que nun-ys presta ia trabayar. Non firrula siempre, pero tampouco nun tengo ganes d'engarrame.

Pa mala educacion nun restoran de Xixon (El Cartero) fuera hai anos con miou harmanu, que tamen vive l.lonxe d'Asturias. El peixe mui ricu, pero cuando-y preguntamos al camareru que como se faia, etc., 'yo que se, pregunte al cocinero', que enxamas nun tornamos a esi sitiu, nin tornaremos. Ya eso que El Cartero nin ia sidreria de pouca monta...

ayalgueru said...

el cartero yo tamien soy aficionau , veras que tengo un post que yos dedique cuando nun pude dir ... el pxe que tomaste va ser la furaganha ( llubina ) que lo fain extraordinario de rico ,,, eso si el comentariu que vos fizo el camareru ye 100% unnaceptable sobre too cuando nun tabeis tocando-y los huevos simplemente mostrando la vuestra satisfaccion con la cena ( y presumiblemente una propina decente was on his way ) ,,, a mi consuelame perversamente el pensar que si bien yo tengo que tratar con ellos un minutu ellos tienen que tratar consigo mesmo el restu les sos vides ,,, ya lo se soy un retorciu ,,,

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