01 June 2008

Coses que facer en Londres un fin de semana normalin ,,,

Nun ye esto una llista de recomendaciones valgame dios ,,, pero esto ye lo que tengo fecho esti fin de selmana , unu normalin y poco excitante ,,, tan pocu excitante comu suelen ser por otru llau ...


Lo primero el cocidin ,,, enantes de que me acuseis de traidor o coses peores ... yo garbanzos equi soy atopar y fabes decentes non ,,, lo dicho llevantome tempranin y entaino pongome a facer un cocidin ,,, comu tarda unes horines aprovecho pa estudiar ( voy facer los examenes de project management el prince2 en concreto) ... y nun me quedo mal ... la semeya de un "cocido" xenericu baxada d'internet ,,, el miu ta mal que lo diga yo pero tenia meyor traza ,,,

















Depues a borough market ,,, ye un mercau tipu mercau de plaza tipicu de tantes villes d'asturies ,,, un mercau de comida pero en plan delicatessen , mas pijo ,, con coses riques mayormente de los paises del continente quesos , aceite de luxu , frutes y vexetales organicos y tentaciones en xeneral ,,, mercamos el quesu que tanto-y gusta la mio moza ,,, comte ,,, de la suiza francofona ,,, ta muy tremendu recuerdame un poquinhin al idiazabal que tanto me gusta ,,












Despues del quesu que otra cosa que facer ,,, soy llevau al cine ,,, a ver sex & the city the movie ( parezme que la serie llamase n'espanhol sexo la ciudad o sexo en nueva york puede ser ? ) ,, nun fai falta desplicar que fuera en contra de la mio volunta pero resistance is futile ,,, dos hores y media de bolsos de mano , zapatos de marca y xoyes ,,,, recordome un poquinhin a "medico de familia" en cuanto sucesion de marques y productos ,,, home esto con mas glamour faltaria mas ! pero poco mas ,,, ya que tamos n'ello el personxe que mas me presta ye samantha Jones ,, la mas rixosuca ( dicho con tola simpatia ) polo menos ta bien claro que y-presta mas follar que comprar ,,, lo cual parezme enteramente razonable ,,,



























El restu del fin de selmana pasoseme mayormente poco a poco ,,, trasegando una docecina o docenina y media d'estes ,,,

3 comments:

Anonymous said...

Que fonda decepción collaciu!! Nun esperaba yo eses crítiques a Sexu en NY. Ye más, colos mios amigos siempre tengo esa discusión, porque dicen que ye una seríe d'unes muyeres superficiales y burgueses, y que a una persona d'izquierdes nun-y puede prestar.

Dígote en serio que dexando de llau prexuicios progres, esa serie ta mui bien. Hai una escena especialmente graciosa onde una de les protagonistes (la + pija) anda liada con un mozu. Nuna d'eses coversaciones que gasten na cafetería diz-y a les amigues:
- Creo que con esti mozu nun voi a nengún sitiu.
- (les tres) Entós?
- Ye de clase obrera.
- (rempuesta de CArrie) Por dios Charlotte!!, eso de clase obrera ya nun esiste, ye, como poco, del sieglu XX.

A mi paezme una serie enllena d'ironía y postmodernidá.

Entruga del millón:
Que prefies ver esta selmana en cine:
Sex the city / Indiana Jones / Ché?

Salú

ayalgueru said...

amigu ,,, ye mucho meyor la serie que la peli ,,, esta si que de verda ye de sucesion de marques non-stop ...


"seríe d'unes muyeres superficiales y burgueses, y que a una persona d'izquierdes nun-y puede prestar. " joder que amigos mas sensatos tienes prestame saber que siguen existiendo persones de principios .. :-D


Entre eses tres pelicules quedome con sex and the city la razon que indiana jones depues de la fantastica y especilisima "en busca del arca perdida" toles secueles solo pueden ser una decepcion ,,, y en fin la del che ... home el Ché muncho mató ;-)

Anonymous said...

Anque hai coses de sexo en NY que me dan perceguera (ye dalgo queme pasa con munches series americanes y les tribulaciones de los sos personaxes) lo cierto ye que m'enganchó. El puntu ironicu presta... ya tan entrandome ganes de comprar unos manolos

Locations of visitors to this page