06 June 2008

Mentires que tengo cuntao ,,,

Cuales son les mentires mas increibles que cuntarais na vuestra y que pasaran por bones ,,,? yo a mi vienenme a la memoria un par d'elles ,,, digase que nunca se fizo cola intencion de enganahar y siempre en bon espiritu ,,,

1 – Cunte nuna fiesta a una moza que yo yera xapones ,,, la razon siendo que taba sentau a llau d’otros dos xaponeses ( estos si de verda ) y entrugonos a los tres de donde yeramos ,,, ellos dixeron que del xapon ,,, yo ( animus jocandi ) dixi que del xapon tamien con animu ( llevaba varies copes nel cuerpu ) ... a los xaponeses dexelos flipando incapaces de llevame la contra ,,, y la moza en vez de rise dizme interesadisima ( oh really ? con cara de sorpresa mas que de escepticismu ) entos llenu del dutch courage que me daben los gin and tonics pase a cunta-y que verdaderamente los mio padres yeren rusos pero que foi entregau na adopcion a una familia del norte de xapon xusto al sure de les islles kuriles ,,, increible pero cierto tragolo ,,,

2 – esta mesma selmana otra que me entrugo de que trabayaba y yo que tamien llevaba un par de copes enriba saliome el faltosu que llevo dientro y saliome dici-y que soy comercial y vendo productos hello kitty y tamien ilustrelo con exemplos y tal ... escuchaba con gran interes ...

3 - nel mio trabayu anterior nel mio equipu ficieron un concursu d'arboles de navida . yo nun tenia nada en casa y comu n'asturies lo tradicional ye'l nacimientu , busque una semeya d'un nacomientu ( vease la semeya del nacimientu en question) n'internet ... y pa la mio sorpresa gane el concursu ,,, :-S ...eso llenu de culpa y evitar dhukka ,,, done les ganancies de 20 pounds a Oxfam ( una ONG ) ...



Y voy parar que vais pensar que nun cago una verda y tampoco ye eso ,,,


No comments:

Locations of visitors to this page