11 June 2008

La huelga del transporte ,,,

Comu me fadia l'exitu que tienen los grupos de presion pa quedase coles perres de los demas ... venga de quien venga , lo mesmo me da ... la SGAE y el SOMA , les asociaciones empresariales y les ONGs cercanes al poder , les asociaciones d'artistes diversos , los aficionaos a al xardineria o el llucerin de l'alba ,,, los gubernamentales amos del nuestru destin reparten el dineru que previamente nos quitaren al so caprichu no que ye una compra de votos a gran escala.

Los ultimos , los del transporte , senhores , la accion sindical violenta nun ta amparada pol drechu de huelga. El drechu de huelga nun ampara tampoco el impedir , mediante fuerza , impedir el trabayar a los demas.

Pero de accion sindical violenta sabemos n'asturies abondo. Al final del dia lo nuestro ye un rexime naciu de la combinacion de la perpetuacion de les estructures politico sociales del franquismu cuando al acabar la dictadura los puestos ocupolos el socialismu de doble cara partiu-sindicatu metalmineru. Y dende entos peronismu ... que vos voy cuntar.

La huelga de los transportistes que nun ye tal huelga si non un cierre patronal ,,, que yo sepa los camioneros , mayormente , nun son trabayadores por cuenta ayena.

Senhores del transporte ,,, si yos cuesta mas la gasolina , suban los precios a los sos clientes ( comu ficieron les llinies aerees ) , usen menos gasolina con vehiculos mas eficientes o cambien de negociu. Si nun-yos resulta posible pa la proxima vegada negocien meyor colos sos clientes y cobren-yos mas. Toos pagamos mas pola gasolina y nun salimos a cortar carreteres.

Aparte de los precios de los combustibles son en mas de un 60% imopuestos ,,, veremos a los sindicaleros glayando pa que se recorte el gastu publicu ? con menos gastu publicu , menos necesida d'impuestos entos igual podien baxar les tases a la gasolina pero non solo a vosotros , a tou'l mundiu.

No comments:

Locations of visitors to this page