15 October 2007

Llegalizacion ya !


http://news.independent.co.uk/uk/politics/article3061121.ece

"De la piel para dentro empieza mi exclusiva jurisdicción. Elijo yo aquello que puede o no cruzar esa frontera. Soy un estado soberano, y las lindes de mi piel me resultan mucho más sagradas que los confines políticos de cualquier país."Anónimu contemporáneu

Tiense armao un gran escandalu , un xefe de policia muy importante a cargu de tou'l norte de gales tienlo dicho que la guerra contra les drogues nun ta funcionando. Ta bien sentilo d'una persona na so posicion. El ye el que ta a cargu d'esi inmoral , antieconomicu y finalmente inutil esfuerzu prohibicionista.

Llegalizar les drogues diba tener unos efectos positivos.

- Decriminalizar a los que les consumen , a los que les vende y a los que les producen. Lo que faigan adultos en plena posesion de les sos facultaes mientres nun danhen a terceros nun tien porque ser de l'interes de la policia , de la llei o del gobiernu.

- L'enorme mercau negru existente desapareceria , les mafies que viven d'ello desparecerien comu consecuencia d'ello.

- Los paises que les producen diben llibrase de l'enorme problema que vien de la corrupcion derivada de los enormes beneficios que pon en manes de les mafies esti negociu.

-Los paises que les consumen ( el nuestru ) diben lliberar recursos agora destinaos a esto , eg - la policia que agora ta persiguiendo esti mercau podia a dedicase a atrapar verdaderos criminales.

- Diben ser mas barates , los que les consumen nun diben necesitar robar o prostituise pa poder mercales. Y nun diben acabar na carcele.

- Siendo les drogues llegales ye muy probable que la xente que llibremente decidiera tomales pudiera facelo con mas conocimientu de causa y d'una manera mas responsable.

- Les drogues llegales tarien someties a los mesmos controles de calida que los demas productos , pudiendo los consumidores saber lo que tan tomando disminuirien los envenenamientos y les sobredosis.

- Les drogues siendo illegales tan facilmente disponibles , de toes formes , nes cais de les nuestres ciudaes.

Eso si nun veo que puderia facese nun solu pais ,,, si lo fais solo nun sitiu toles mafies del mundu instalariense equi y eso ye insoportable necesitase un acuerdu ampliu , polo menos a nivel europeu. Ye muy dificil pero ye una causa xusta pola que merez argumentar.


Ya se apresuraron los tories y los laboristes a dicir que ni pa dios. Bono pues ya sabemos lo que nos queda mas de lo mesmo ,,,

Quizas les palabres del Xefe de policia gales sirvan pa abrir un debate honestu y abiertu acerca de cual ye la meyor manera de tratar el tema de les drogues.

No comments:

Locations of visitors to this page