11 October 2007

Los venezolanos tamien lluchen pola so lliberta,,,




enterome a traves del blog de Mary white ,,




Una inciativa simpatica y orixinal nun pais nel que tan les coses muy dificiles pa lo que defienden la lliberta.


Un saludu a los valientes de Venezuela.





6 comments:

Anonymous said...

Humm, capitalismu lliberal... ¿eso nun ye lo que hai en casique toa América Latina? Dende llueu, tien su punto que los 'juniors' de tola vida tean agora na barricada, magar que de xuru que yo tamién lo taría énte un personax como'l Chavez.

ayalgueru said...

que va hom pa nada ,,, America Latina ( poques excepciones ) sufre la doble plaga del socialismu nes sos diverses formes y del capitalimsu "de amiguetes" kleptocraticu onde les elites de tola vida se reparten el botin estatal ..

Les dos formes politicos sociales tienen poco que ver col capitalimu liberal ,,,

un saludu

Asesor said...

¿Capitalismu lliberal? Lleéi la declaración de los 11 drechos, esi puntu de la OCLV quier quitar la seguridá social, les pensiones, desmantelar la escuela pública y mercantilizalo too...

Chavez pue ser un manguán, un militar d'escasa formación, pero na mio facultá dan clases dellos de los sos asesores y puedo aseguravos que ta en bones manes Venezuela...

Y lo de que nun hai llibertá ye otru cuentu del capitalismu xabaz... RCTV nun la peslló naide, namái que nun-y renovaron la llicencia... (IGual que lo que-y pasó a TeleAsturias), sólo qu'equí n'ASturies naide nun llevantó la voz nin entamó a llamá-yos dictadores a los del gobiernu....

Les elleiciones son llibres, y Chavez les gana por más d'un 60% de los votos... Ye lo qu'hai nun país probe onde la esquierda ta repartiendo los beneficios del petroleu ente tola población, dándo-yos drechos a les llingües indíxenes que son oficiales xunto col castellán y faciendo por promover la igualdá económica...

Frente a eso tán los que quieren privatizalo too (sinón lleéi la páxina) inclusive'l petroleu y los sos beneficios... Y nun sé, a min paezme que la democracia formal (voto y tal) nun ye posible ensin la democracia real (un nivel de renta más o menos igual que permita votar ensin caciqueos nin nada d'eso)

La verdá que si hai qu'escoyer ente Chávez y la oposición, yo quédome col primeru...

ayalgueru said...

"¿Capitalismu lliberal? Lleéi la declaración de los 11 drechos, esi puntu de la OCLV quier quitar la seguridá social, les pensiones, desmantelar la escuela pública y mercantilizalo too..."

Nun tien nada de malo ... el fin social ye proveer de educacion , vivienda etc a la mayor cantida de xente posible ,,, y nesto l'estau ,en Venzuela, ta fallando , sobre too , a los mas probes.

Una y mil veces repetireslo solo se sal de la pobritu , liberalizando la economia al reves nunca , lo de chavez ye otru "experimentu" social comu tolos que tenemos visto nel sielgu XX ( de pol pot a fidel castro ) , al final too acabara en llarimes nihil sub sole novum.


"na mio facultá dan clases dellos de los sos asesores y puedo aseguravos que ta en bones manes Venezuela"

que dios nos garre confesaos ,, en que manes ta la unoversida espanola ,,,

"RCTV nun la peslló naide, namái que nun-y renovaron la llicencia" si una cosa administrativa normal y normal ,,, senor xuez yo nun la mate ,, clave-y el cuchiellu pero morrer murrio sola ,,

"Les elleiciones son llibres, y Chavez les gana por más d'un 60% de los votos... " Hitler , comu chavez , intento un golpe d'estau y saliendo-y mal gano unes elecciones ,, ademas na cume del so poder yera adorau poles mases alemanes que lu idolatraben .. Nun ganaba Franco tamien los referendum que convocaba ? Llexitimida ? Ademas les perres del petroleu dan-y al gobiernu una capacida de comprar voluntaes y votos que seguro tamien ayuden. N'asturies tenemos un fenomenu pareciu ,, nun vos suena ?

"la democracia real (un nivel de renta más o menos igual" o seya corea del norte ,cuba, toos iguales toos probes ,,, bien ?

de toes formes ni eso ye cierto la xente con conexiones politiques en Venzuela tan forrandose a cuenta de contratos estatales , privilexos etc ,,

Yo quiero pa los venezolanos lo mesmo que-y deseyo a tou'l mundu. Lliberta y prosperida. Nun ye pecao.

saludu

Oliver Laufer said...

Por lo visto el Embajador no entendió los 11 derechos. De hecho, afirma falsamente, varias cuestiones, como por ejemplo la privatización de los beneficios del petróleo: proponemos privatizaciones populares.
Los venezolanos en su totalidad pasan a ser accionistas de la renta petrolera y recibirían mensualmente los beneficios que ahora cosecha el Estado y reparte en el exterior. Habría una mejor seguridad social, una educación de calidad (con subvención para los pobres a diferencia de lo que se afirma), y una sanidad de calidad.

La persona que afirmó que prefiere el socialismo chavista probablemente no ha estado nunca en Venezuela y, de seguro, interpretó como deseó nuestro plan de gobierno y nuestra propuesta política.

Un saludo cordial,
Oliver

Anonymous said...

Yo soy venezolano, vivo en Caracas, de clase media, sin privilegios. Vivo con mi mamá y mi hermana en un apartamento alquilado, siempre en riesgo de desalojo, no podemos comprar vivienda propia ni soñando. Aquí todos trabajamos, y no alcanza ni para reparar la cocina, mucho menos comprar una lavadora nueva, porque la vieja se dañó y no tiene arreglo. Afortunadamente logramos que unos amigos que abandonaban el país nos regalaran la suya.

Desde que gobierna Chávez aquí las cosas han ido peor, trabajamos más y ganamos menos, escacean los productos de la cesta básica en todos los supermercados.

Mi hija de cuatro años, que no tiene culpa de nada, hace unos días me lloraba porque quería tomar Toddy (bebida achocolatada) y no había leche. Si consigues huevos es tu día de suerte, y ver azúcar es como ver oro.

Aquí estamos intentando subsistir. La moral la tenemos alta a pesar de las adversidades. Pero no me interesa escuchar que Venezuela está en buenas manos, porque yo soy Venezuela, y sé en qué manos estoy. Mientras algunos dicen idioteces, aquí todos nos volvemos más pobres.

El que diga que esto está mejor, pues que venga, vea con sus propios ojos, y deje de decir güevonadas (jilipolleces).

Locations of visitors to this page