11 October 2007

El conseyu de segurida de la ONU deplora pero nun condena la represion en Birmania







Deploren pero nun condenen ,,, la ONU ye de la mesma escuela de pensamientu politicu de Herri Batasuna que acorda-yvos llamentaba pero nun condenaba los atentaos de la ETA. Claro hom ye que tamos nun conflictu de naturaleza politica que dialoguen y tal. Los verdugos y les sos victimes que lleguen a un acuerdu , un compromisu razonable.



Pa los que nun lo sigan , la represion de la revuelta democratica contra la dictadura Birmana foi brutal. Miles de persones detenies ( estimen grupos de oposicion nel exiliu que son de 6000 a 10000 ) , tortures y execuciones extraxudiciales o seya asesintos. Estos son los metodos de la via birmana al socialismu. Ganaron los malos les protestes acabaron.


La ONU ye una asociacion de naciones onde la mayoria de los sos miembros son dictadures y kleptocracies diverses , el so comite de drechos humanos presidiolu un reximen tan poco respetuosu colos mesmo comu Libia , el fiu del secretariu xeneral ( y esti nun dimitio ) trabayaba pa un grupu de presion que consiguio uno de los multimillonarios contratos del petrolu por alimentos concediu pola organizacion que presidia el padre , la ONU ta entre lo bananero , lo traxico , la cueva de Ali Baba y lo risible.


El mundu merez una socieda internacional meyor. Que tal cerrar la ONU y abrir una asociacion de naciones civilizaes ?







No comments:

Locations of visitors to this page