24 October 2007

Un informe asitia a la mafia como la primer empresa d'Italia

http://www.asturies.com/noticia.php?cod=28598

llevo llendo esto en diversos medios y agora tamien n'asturies.com bien nun si se ye verda o mentira pero dame que pensar.

Lo primero que la mafia nun ye una empresa n'absolutu , una empresa ye una organizacion dedicada a actividaes mercantiles , prestar servicios o satisfacer una demanda de la socieda cola intencion de llograr un beneficiu. Bien l'animu de enriquecese ta presente pero les activiades nun pretenden satisfacer una demanda social ( nun existe una gran demanda de servicios de recibir palices o de ser victima de extorsion creo ).

Lo segundo ye que nun ye una organizacion unica son una multitu a menudu d'elles frecuentemente n'abierta competencia unes coles otres.

Lo tercero y lo mas misterioso ye comu los que ficieron la encuesta llegaron a la conclusion que les actividaes del crimen organizau italianu valen 60000 millones de d'euros al anhu. Los mafiosos son malos , pero discretos , polo que yo so tovia nun publiquen la so fueya de resultaos anuales. Igual n'italia ye d'otra manera nun se.

1 comment:

Anonymous said...

Da que pensar.
Dalgún pue pensar que lo mesmo pasa n'Asturies, pero hai omertá.

Salú.

Locations of visitors to this page