16 June 2007

Mi buenos aires querido








Caminito que el tiempo ha borrado, que juntos un día nos viste pasar, ...




De trabayu otra vegada tocame viaxar toy fartu pero bono que vamos facer ye lo que hay. Toy en buenos aires , llevo una selmana y quedo la que vien tamien. Buenos aires ta muy prestoso pero tas un poco limitau de lo que puedes facer y lo que non por razon de la segurida tienes que tener cuidao y non te salir de les cais mas principales sobre too de nuechi.




Agora que teniendo dicho esto ayeri pillare una monha tremenda y marchare pa una discoteca nes afueres ? ( nun soy quien a alcordame ) con una xente que conociera nun bar. Una actitu muy poco prudente , ademas perdime d'ellos saliera a la cai y paseles putes pa atopar un taxi pa volver al hotel a sabe dios que hora ,,, si lo sabe la mi moza que ye muy fanatica de la segurida comeme el alma.




Los arxentinos son xente muy agradable , un paisano del trabayu sacome de paseo esti sabadu. Tuvi la oportunida de visitar " caminito " barriu onde naciera el tango y otros sitios dientro y fuera la ciuda ye lo primero que veo en tola selmana y que salir a les 6 y media de la oficina matau ta unu pa poques visites ademas de que tocame acompanhar a les mis companheres de trabayu pa cenar , tal y cual y lo que yos apeteza facer , un rollu.





El centru tien dalgunes partes que recuerden bastante a madrid pero ye too mil veces mayor. Los edificios son enormes nel centru los alredores de la plaza de mayo. El cabildo ( edificiu blancu a la drecha ).




Ooops voy tirando que ta a puntu de acabaseme el creditu del internet .. ! Manhana escribo mas.


















2 comments:

Diestru said...

Bonos Aires.... El miou bisbuelu feixera las américas en Bonos Aires ya Montevideo...

Cumo me prestaría dir polas cais nas que andara él... ya'l restu xente que marchara del miou valle de Salas pa l'Arxentina ya sobre too pa Montevideo...


Puxa San Lorenzo de Almagro!!! (esti añu ganamos la lliga arxentina)

ayalgueru said...

ta muy guapo polo menos el centru y pa los que yos guste ller pues atopate llibros muy baratos.

Ye el destin de los asturianos emigrar , cien anhos depues tovia tamos nes mesmes.

A montevideo quise dir ( son solo unes horines nel ferry ) pero nun pudo ser por razon que taben tolos tickets vendios .

Un saludu diestru .. puxa salas !

Locations of visitors to this page