16 October 2007

Los constructores desixen a PSOE y PP alcuerdu presupuestariu ,,,

The Gravy train marches on ! Lleo na neuva ...


http://www.lne.es/secciones/noticia.jsp?pRef=1792_45_567803__ECONOMIA-patronal-construccion-pide-pacten-Presupuesto-Principado

Los constructores exigen a PSOE y PP que pacten para que Asturias pueda tener presupuesto
La CAC sostiene que «resultaría de muy difícil comprensión que, por peleas partidistas, los ciudadanos de esta región vieran, una vez más, cómo se pierden oportunidades de progreso por discusiones del ámbito político».
Home hasta ciertu puntu y normal que los nuestros representantes politicos tengan discusiones de ambitu politicu ,,, cuales sedran les oportunidaes de progresu ??? Muerro de impaciencia por saber ,,, cuantu fervor civicu !
«Los empresarios de la construcción, como el resto de los que se reparten por otros sectores, estamos en condiciones de exigir a nuestros dirigentes y a la oposición más cualificada, en función del número de escaños obtenidos, que sean capaces de buscar una solución a la situación planteada», Tais en condiciones de desixir el que exactamente ,,, mas perres de les de toos pal vuestru bolsu.
Lo que quieren la patronal de la construccion ye que se faigan obres , cuantes mas, meyor , tengan sentiu economicu o non eso da-yos igual y que de les obres que se faigan yos concedan les contrates a los miembros del so sindicatu empresarial seya o non los que ufierten el meyor proyectu. Si se prorroga el presupuestu va haber menos perres pal marafundiu anual n'obres faraoniques y eso causa-yos una gran ansieda !
Evidentemente les apelaciones altisonantes a l'interes xeneral o al desendolcu economicu ( mas alla del propiu y el de les sos families ) nun son sinceres.
Ya puestos yo prefiero mil veces que eses perres non gastaes les devuelvan a los sos lexitimos propietarios , les persones que paguen impuestos . por mediu d'una baxada de los mesmos.

Pa cuando va Asturies tener mas empresarios emprendedores y menos xateros y sacamanteques politicos.
N'asturies a drecha ya izquierda del arcu politicu , autonomaos capitanes de la industria y lideres sociales ,,, ye mas que nunca valida la frase del Mexico mas corruptu y prisaicu ( del PRI no PRISA aunque vengan ser lo mesmo ... ) "vivir fuera del presupuesto es un error"

1 comment:

Anonymous said...

A estes altures... ¡que viva Mexico! Nun mos queda otra

Locations of visitors to this page